Analist Financiar - Raportare Profitabilitate

Telekom Romania Communications S.A.

05-06-2015 | EXPIRA LA 05-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Se ocupa cu intocmirea de rapoarte, analize, studii de fezabilitate, menţinerea modelului de profitabilitate, interpretarea rezultatelor şi asumarea responsabilităţilor de clarificare conform instrucţiunilor primite cu scopul de a oferi informaţii reale referitoare la analizele efectuate catre managementul superior.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Intocmeste rapoarte operationale in conformitate cu cerintele Modelului de Profitabilitate, intretine si efectueaza actualizari in functie de necesitatile activitatii;
• Intreţine şi actualizează Modelul de profitabilitate (driveri, analize, comentarii, remodelare daca este cazul);
• Participa la întocmirea şi analiza studiilor de caz pentru Produsele Comerciale în scopul cuantificării impactului financiar al lansării de noi produse /iniţiative clienţi ;
• Obtine la momentul potrivit si la calitatea ceruta toate elementele livrabile desemnate pentru raportarea profitabilitatii, identifica la timp problemele si reuseste sa le rezolve ori de cate ori e nevoie, identifica solutii pentru problemele critice pe care le expune sefului ierarhic;
• Menţine relaţii de colaborare apropiată cu toate functiunile Comerciale,Tehnic, IT pentru obtinerea datelor operaţionale necesare in analize;
• Calculează econometria datelor în funcţie de cerinţe (cost standard per articol, costuri incrementale ale economiilor, etc).


CERINTE

Studii:

• Studii universitare in domeniul financiar/economic.

Experienţa în muncă:

• Cel putin 3 ani de experienta de lucru in domeniul de planificare financiara, bugetare, analiza si raportare financiara pentru conducere;
• Cel putin 2 ani de experienta in modelare economica si analize de fezabilitate;
• Experienta anterioara intr-un domeniu similar este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Cunostinte necesare de operare PC, in mod special Excel – bine;
• Limba engleza – nivel mediu;
• Abilitati analitice de prezentare (tabele si chart-uri excel)- nivel mediu;
• Orientare catre clientul intern si catre rezultat ;
• Spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.