09-03-2015 | EXPIRA LA 08-04-2015
Job expirat
Departament: Service Terminale
Locaţie: Ciorogarla
SCOP:
Monitorizeaza acuratetea si actualitatea informatiilor inregistrate in bazele de date specifice, cu privire la receptia in Service si expedierea produselor trimise la reparat catre proprietarii acestora, elaborand fluxuri de activitati in vederea eficientizarii proceselor logistice.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Monitorizeaza activitatile de receptie si expeditie in timp util a produselor primite in Service cu scopul de a fi reparate; , urmarind asigurarea acuratetii informatiilor inregistrate in bazele de date;
•Intocmeste analize periodice privind indeplinirea criteriilor de performanta si ofera suport in vederea bugetarii;
•Intocmeste fluxurile logistice si ofera suport in implementarea acestora in vederea mentinerii Sandardului ISO 9001;
•Intretine relatia cu reprezentantii partenerilor de telefonie mobila (service-uri autorizate) interni si externi din punct de vedere logistic si operational;
•Asigura suportlogistic si operational pentru magazinele din cadrul grupului in vederea receptionarii si expedierii in timp util a produselor trimise in service pentru reparatii;
•Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului.
•Respecta politicile, procedurile, regulamentele (Regulamentul Intern) companiei si ale departamentului, normele de securitate si protectie a muncii.
Daca identifici multe aspecte comune cu profilul cautat, asteptam cu itneres CV-ul.
Numai candidatii eligibili vor fi selectati
Studii:
Absolvent de studii superioare;
Experienţa în muncă:
•1-3 ani experienta pe posturi similare
•Minim un 1 experienta in Customer Care
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Cunostinte PC (MS Office, MS Access, Internet) – nivel mediu/avansat;
•Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu/avansat
•Cunostinte SAP reprezinta un avantaj
•Initiativă
•Orientare către rezultate (esenţial)
•Soluţionarea problemelor
•Orientare către client (esenţial)
•Flexibilitate
•Muncă în echipă (esenţial)
•Impact şi influenţă (esenţial)
•Atentie la detalii.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.