26-06-2015 | EXPIRA LA 26-07-2015
Job expirat
SCOP: Intocmeste si dezvolta rapoartele interne necesare procesului de facturare, cu scopul de a asigura acuratetea si completitudinea datelor financiare furnizate de catre Divizia Management Spatii si Servicii Generale Romania altor structuri ale companiei, analizeaza datele financiare periodice caracteristice activitatii de bugetare, intocmeste raportarile lunare OPEX, CAPEX si venituri realizate de Divizia Management Spatii si Servicii Generale Romania. conform instructiunilor primite de la management.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Pregăteşte rezultate financiare periodice ale Diviziei Management Spatii si Servicii Generale Romania şi asigură analiza, interpretarea şi raportarea acestora conform instrucţiunilor primite de la management;
Acorda suport structurilor din cadrul Diviziei Management Spatii si Servicii Generale Romania in intocmirea corecta a documentelor financiare cu impact in inregistrarile contabile;
Dezvolta rapoarte si intretine bazele de date interne necesare derularii continue a procesului de
facturare in aplicatia Horizon, conform procedurilor specifice:
o ruleaza, verifica si efectueaza corectiile pentru interfetele de utilitati si chirii;
o proceseaza corectiile pentru documentele inregistrate eronat;
o intocmeste si transmite documente de acceptanta a serviciilor si le transmite catre functiunile financiare;
o asigura control asupra rapoartelor lunare privind acuratetea si completitudinea datelor inregistrate in aplicatia Horizon prin crearea de chei de control specifice fiecarui raport;
o ruleaza, prelucreaza si analizeaza rapoartele de facturare si refacturare utilitati si cele de proprietati;
o analizeaza cheltuielile si veniturile refacturate catre clienti si colocatori;
o analizeaza variatiile de consum cantitativ si valoric pentru utilitati la nivel de locatie;
o prelucreaza lunar informatii necesare generarii raportului de estimari a consumului de utilitati si le trimite catre structurile functiunii Financiar;
Analizeaza impactul tuturor modificarilor de proceduri/ procese/ politici din cadrul companiei in activitatile Diviziei Management Spatii si Servicii Generale Romania, propune optimizare proceselor si procedurilor cu scopul de a imbunatati fluxul de procesare facturi;
Asigura crearea si centralizarea tuturor proceselor si procedurilor din cadrul diviziei Management Spatii si Servicii Generale Romania si opereaza toate modificarile ce pot interveni asupra acestora.
Studii superioare (economice)
EXPERIENTA IN MUNCA:
Minim 2 ani intr-o organizatie multinationala, in activităţi de analiză financiară şi control, urmărirea bugetelor/ raportare;
Experienta de lucru cu baze de date mari reprezinta un plus;
CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
Abilitati de operare cu diverse sisteme/ programe informatice financiare: ORACLE, SAP, etc;
Cunostinte de operare PC : Ms Office (Excel , Access, Word, Power Point) - nivel avansat;
Capacitatea de a lucra in conditii de sarcini multiple ce necesita prioritizare;
Bune abilitati de planificare si organizare;
Bune abilitati de analiza si sinteza;
Orientare catre client, orientare catre rezultate, abilitatea de a lucra in echipa;
Persoana activa, foarte organizata cu spirit de initiativa, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
Cunostinte de limba engleza scris/vorbit – nivel mediu.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.