Job expirat
Analizeaza baza de date B2B, din punct de vedere evolutie clienti B2B si produse si propune campanii de vanzari pentru cresterea bazei si a veniturilor
Sustine dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing pentru segmentul SOHO si MLE in urma analizei bazelor de date interne
Participa proactiv la dezvoltarea planurilor de marketing/ operationale
Ofera input pentru implementarea si dezvoltarea ofertelor pentru achizitie, up-sale, cross- sale si retentie, si monitorizeaza evolutia lor, pentru segmentele de business SOHO si MLE
Creeaza rapoarte lunare/ trimestriale pentru top management referitoare la implementarea si evolutia programelor de marketing, vanzarile promotionale si alte cerinte ad-hoc; propune masuri corective atunci cand este cazul
Colecteaza datele necesare pentru raportare de la echipa de vanzari, marketing, product management si suport vanzari, din cadrul departamentului B2B
Identifica sursele pentru colectarea datelor si realizeaza rapoarte pentru monitorizarea indicatorilor specifici: gradul de penetrare al produselor, conectari/ deconectari, potentialul pietei pentru segmentele business SOHO si MLE
Pregateste prezentari profesionale ale datelor prelucrate si poate argumenta datele prezentate
Studii superioare
Minim 2 ani experienta generala de marketing si vanzari, intr-o companie din sectorul serviciilor sau raportare operationala/ financiara
Experienta de control financiar, analiza operatiilor, bugete, reprezinta un plus; experienta de lucru cu baze mari de date este un plus
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
Demonstreaza abilitati excelente de a lucra cu tabele Excel, analize statistice, previziuni, PowerPoint, Access
Orientare catre client
Planificare si actiune strategica
Construirea si valorificarea talentului
Orientare catre rezultat
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti
Adaptabilitate si suport in schimbare
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare
Creativitate si inovatie
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.