Job expirat
Participa la elaborarea ipotezelor comerciale necesare previzionarii veniturilor segmentului residential;
Monitorizeaza profitabilitatea produselor si performanta la nivel regional si global, dezvoltand in consecinta rapoarte si analize care sa pernmita o mai buna urmarire a produselor;
Creaza modele de business in vederea identificarii oportunitatilor de dezvoltare de noi produse/imbunatatire a produselor existente;
Sintetizarea tuturor informatiilor primare si secundare relative la produse prin intermediul studiilor de piata, baze de date clienti, etc.
Urmarirea proceselor operationale si propunerea de solutii de imbunatatire dupa caz.
Studii superioare;
Minim 2 ani intr-o pozitie similara sau intr-o industrie similara;
Limba engleza la nivel avansat;
Cunoasterea avansata a programelor din MS Office – cunoastere aprofundata a Powerpoint & Excel – de preferat si Access;
Abilitati de prezentare – comunicare clara scrisa si verbala;
Organizarea timpului si respectarea termenelor si a procedurilor si companiei;
Focus permanent asupra rezultatelor;
Gandire analitica si capacitate de a interpreta correct informatiile
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)