Job expirat
SCOP: Răspunde de întreţinerea, configurarea şi suportul sistemelor/ aplicaţiilor enumerate mai jos, şi de definirea, dezvoltarea şi implementarea soluţiilor, pentru a asigura utilizarea optimă şi alinierea acestora la cerinţele procesului de business: APRM, eCare, TMS, alte aplicaţii aflate in suport si mentenanta în cadrul organizaţiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Analizează, defineşte, dezvoltă şi implementează soluţii eficiente (dpdv al performantei, resurselor, costurilor) în scopul alinierii la cerinţele de business;
• Analizează şi soluţionează operativ defecte, incidente, probleme aparute in legatura cu aplicatiile in responsabilitate; executa proceduri de diagnostic de la furnizor, optimizeaza si dezvolta utilitare si proceduri specifice
• Contribuie la imbunatatirea performantei sistemelor/aplicatiilor in responsabilitate;
• Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente;
• Participă la implementarea planurilor de release în aria de activitate prin actualizarea instanţelor de producţie;
• Execută activităţi de creare, clonare, diagnostic, mentenanţă şi monitorizare a tuturor mediilor de lucru care nu sunt de producţie (dezvoltare, testare, instruire etc.);
• Monitorizeaza si executa activitatile de mentenanta preventiva asupra aplicatiilor/sistemelor in responsabilitate in conformitate cu specificatiile tehnice si procedurile in vigoare, pentru respectarea parametrilor agreati in SLA; extinde si dezvolta solutii tehnice pentru permanenta imbunatatire a acestor activitati;
• Solicită la furnizori si urmareste livrarea serviciilor de suport tehnic si mentenanta in conformitate cu contractele in vigoare
• Execută operaţiile de control şi raportare planificate, extinde si dezvolta solutii tehnice pentru permanenta imbunatatire a acestor activitati;
• Execută activităţile de gestiune a utilizatorilor în conformitate cu politicile şi procedurile in vigoare;
• Întreţine documentaţiile tehnice necesare pentru administrarea si suportul aplicaţiilor, consemnând schimbările survenite in functionalitatea si configurarea aplicatiei sau platformei hardware si software, precum si a procedurilor de lucru asociate;
• Asigura suport pentru utilizatorii sistemului; executa instruirea noilor utilizatori;
• Efectueaza procesarea Cererilor de Schimbare; asigura suport in implementarea acestora;
• Asigura confidentialitatea, integritatea, securitatea datelor si a informatiilor pentru sistemele/aplicatiile in responsabilitate; asigura disponibilitatea acestora conform procedurilor in vigoare
• Asigura suport pentru echipa de testare; executa testarea pt. soluţiile tehnice furnizate de către organizaţiile de suport autorizate ;
• Informeaza prompt sefii ierarhici despre problemele aparute si despre statusul procesul de rezolvare a acestora.
• Îşi îmbunătăţeşte cunoştinţele profesionale pentru a răspunde noilor cerinţe;
• Rezolvă orice alte sarcini din sfera lui de activitate alocate de către şefii ierarhici superiori.
Studii:
• Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
• Cursuri de specialitate în domeniul IT - baze de date, sisteme de operare, limbaje avansate in arhitecturi web si client-server (în cazul în care nu are studii superioare în alt domeniu înafara de IT).
Experienţa în muncă:
• Experienţă în implementarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice
• Experienţă în dezvoltarea soluţiilor de integrare între diferite sisteme informatice,, dezvoltarea interfeţelor utilizator, dezvoltarea aplicaţiilor si sistemelor informatice ;
• Experienţă demonstrată în dezvoltarea şi configurarea sistemelor pt. wholesale şi în dezvoltarea de sisteme de raportare
• Experienţă 3 ani în domeniul IT
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• cunostinte despre sistemele IT implementate in Romtelecom si despre integrarea acestora;
• cunostinte de baze de date (manipulare date, administrare) de preferinta Oracle si MySQL, si cunostinte sisteme de operare UNIX;
• cunostinte de limbaje de scripting si procedurale la nivelul sistemului de operare si bazelor de date;
• cunostinte de limbaje si platforme de programare Java, Perl, PHP;
• cunostinte tehnologii si limbaje de programare web;
• cunostinte de MS Office, MS Project, MS Visio;
• cunostinte de Limba Engleza – scris si vorbit ;
• capacitate de analiză şi planificare;
• capacitate de a lucra in conditii de stres; işi respecta angajamentele luate, dovedeste responsabilitate si incredere in interactiuni si activitati;
• spirit de echipa, integritate;
• este deschis şi acceptă puncte de vedere diferite de cele proprii; manifestă capacitate de adaptare la un mediu dinamic.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.