Analist programator

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

13-07-2015 | EXPIRA LA 12-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteza catre: Manager IT Suport Vanzari Retail / Directia Executiva Tehnologie & Informatie Romania

Companie: Germanos

Localitate: Bucuresti

SCOP:

Contribuie la buna desfasurare a activitatii de Retail si Logistica prin oferirea de sport in utilizarea aplicatiilor IT specifice, cu ajutorul tehnicilor, metodelor si procedurilor dedicate.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Configureaza, testeaza, instaleaza si ofera suport aplicatiilor Retail utilizate de magazine si Logistica, pentru asigurarea standardelor de calitate a serviciilor;
• Receptioneaza, identifica, analizeaza si solutioneaza problemele aplicatiilor Retail si Logistica pentru respectarea termenelor limita;
•Participa la cercetarea pietei pentru dezvoltarea si achizitionarea aplicatiilor cerute de Management, pentru gasirea solutiilor optime pentru utilizatorii Retail;
• Testeaza si configureaza functionalitati noi ale aplicatiilor propuse de Management in dezvoltarea lantului de magazine, pentru asigurarea standardelor de calitate a serviciilor;
• Monitorizeaza intretinerea si dezvoltarea aplicatiilor Retail si de Business implementate (Charisma Enterprise/Retail, ABERON si SAP), in conformitate cu planul de dezvoltare a companiei si asigura in permanenta functionarea optima a acestora;
• Ofera instruirea si suportul tehnic pentru utilizatorii finali ai aplicatiilor pentru a asigura utilizarea corecta si eficienta a acestora;
• Creeaza/Actualizeaza documentatia pentru modificarile/dezvoltarile functionalitatilor noi/existente ale aplicatiilor pentru a indeplini cerintele politicii, procedurilor si proceselor departamentului;
• Analizeaza riscurile ce pot aparea in functionarea aplicatiilor pentru a preveni o functionare defectuoasa si pentru a propune planuri de actiune pentru prevenirea acestora;
• Supervizeaza automatizarea proceselor de raportare ( bill colection, MTD , stocuri, vanzari etc) astfel incat acestea sa fie conforme cu nevoile si specificatiile clientilor interni;
• Administreaza bazele de date ale magazinelor, pentru a se asigura de salvarea si stocarea datelor, precum si recuperarea acestora in cazul unor incidente;
• Gestioneaza drepturile de acces in aplicatii, conform cererilor scrise ale managerilor de departamente pentru a se asigura de respectarea politicilor de securitate ale companiei.


CERINTE

• Studii superioare – profil tehnic (Electronica, Stiinta calculatoarelor, Cibernetica, etc);
• Minim 3 ani intr-o pozitie relevanta;
• Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
• Cunostinte de implementare si administrare sisteme ERP (Charisma, SAP, ABERON etc.) – nivel mediu;
• Cunostinte despre sisteme de operare Microsoft – nivel mediu;
• Cunostinte programare SQL – nivel avansat;
• Cunsotinte de implementare, suport si administrare Microsoft SQL Server – nivel mediu;
• Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office – nivel avansat;
• Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit vocabularul tehnic reprezinta un avantaj) – nivel avansat
• Bune abilitati de planificare si organizare;
• Atentie la detalii;
• Orientare catre rezultate;
• Flexibilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.