Analist Programator- Asigurare Servicii

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

27-01-2016 | EXPIRA LA 26-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Elaboreaza designul solutiilor OSS in conformitate cu recomandarile echipelor Solutii E2E si de arhitectura.
Raspunde de dezvoltarea si intretinerea sistemelor informatice din aria OSS Service Assurance si Ticketing (infrastructura si clienti) precum si de portalul de prezentare a datelor catre clientii externi, in vederea asigurarii unei utilizari optime a aplicatiilor si a datelor si a sprijinirii proceselor de business.
RESPONSABILITĂŢI:
- Analizează, proiectează, dezvoltă şi implementează soluţii şi aplicaţii eficiente în scopul de a raspunde cat mai bine cerinţelor de business;
- Elaboreaza documentele de HLD (High Level Design Document) si LLD (Low Level Design Document) pe baza carora se vor dezvolta solutiile pentru Change Request-urile de business si al proiectelor;
- Impreuna cu echipa de Arhitectura IT, elaboreaza strategia de dezvoltare OSS;
- Elaboreaza unit teste si manualele de utilizatori finali pentru aplicatiile dezvoltate;
- Dezvolta noi interfete intre sistemele IT OSS si sistemele de management al retelei de telecomunicatii in vederea alinierii OSS – retea;
- Dezvolta interfete intre sistemele IT OSS si sistemele COM (Commercial Order Management)/ SOM (Service Order Management) bazate pe servicii web;
- Dezvolta programe si scripturi (shell, perl, etc) pentru customizarea aplicatiilor de retea in vederea utilizarii optime;
- Colaboreaza cu echipa de testare in vederea realizarii strategiei de testare si a UAT-ului pentru solutiile livrate;
- Cunoaste si studiaza modelul de date al companiei si semnificatia datelor, astfel incat sa poata oferi solutii care sa raspunda solicitarilor din business;
- Respectă procedurile ITG (Information Technology Governance) în vigoare;
- Contribuie la integrarea soluțiilor livrate în sistemele operaționale existente pentru a asigura
compatibilitatea acestora cu aplicațiile existente, operarea optimă și utilizarea lor eficientă și operativă;
- Efectuează activităţi de întreținere şi suport a sistemelor/ aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării cu
respectarea indicatorilor KPI agreaţi în SLA;
- Monitorizează eficiența funcționării sistemelor/ aplicațiilor din zona de responsabilitate pentru a
identifica proactiv potențialele probleme și a oferi soluții adecvate în vederea îmbunătățirii timpului de răspuns și disponibilității acestora;


CERINTE

- Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
- Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).
- Minim 2 ani de experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor
informatice;
- Cunostinte generale in utilizarea platformelor UNIX / Linux (HP-UX or Sun Solaris, Linux - command line syntax, text editor, etc.) – nivel de baza.
- Cunostinte legate de designul, developmentul si implementarea sistemelor enterprise precum si
lucrul in echipe de proiect – nivel mediu.
- Abilitati in dezvoltarea aplicatiilor Web.(PHP, Javascript, CSS, HTML); knowledge in Ajax
programming (JQuery library); Java technologies (servlets, JSP, Web Services) – nivel mediu.
- Experienta de programare/scripting in Shell Scripting, Web APIs, Java (J2SE/J2EE) – nivel de baza;
- Experienta cu bazele de date (Relational and Object-Oriented): Database Design, Oracle (SQL,
PL/SQL, SQL*Plus) – nivel mediu;
- Experienta in utilizarea tehnologiilor bazate pe XML/SOAP Web Services – nivel mediu;
- Cunostiinte de networking – protocoale relevante, TCP/IP, UDP, SNMP – nivel mediu;
- Experienta in utilizarea uneltelor de control al versiunii (SVN), build and integrare continua (MAVEN, JENKINS) – nivel mediu;
- Cunoasterea standardelor ITIL si eTOM – nivel mediu;
- Bune abilităţi de comunicare;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Deschis schimbărilor;
- Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
- Atitudine şi gândire pozitivă;
- Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
- Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
- Rezistenţă la stres;
- Cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.