Analist programator - Compartiment Definire Soluţii şi Imbunătăţire

ROMTELECOM

14-11-2012 | EXPIRA LA 14-12-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilităţile importante:











◦Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme.



◦Analizează, defineşte, dezvoltă şi implementează soluţii eficiente în scopul alinierii la cerinţele de business.



◦Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente.



◦Întreţine şi documentează configuraţia sistemelor.



◦Parcurge toate etapele din ciclul de dezvoltare:



■Analizează impactul cererilor de schimbare.



■Dezvoltă şi analizează specificaţiile funcţionale.



■Dezvoltă, întreţine şi îmbunătăţeşte rapoarte, interfeţe, programe de conversie, extensii, etc, în concordanţă cu specificaţiile funcţionale.



■Creează/actualizează documentaţia tehnică.



■Realizează şi documentează unit test-ul.






◦Optimizează aplicaţiile sau sistemele pentru îmbunătăţirea performanţelor.



◦Efectuează teste tehnice de regresie.



◦Respectă termenele din planul de lucru stabilit de şeful de compartiment sau coordonatorul de echipă desemnat.



◦Poate să îndeplinească funcţia de coordonator de echipă conform deciziei şefului de compartiment.



◦Solicită la furnizori suport tehnic pentru funcţionalităţile standard când este necesar (ex. Metalink).


CERINTE

Profilul candidatului:











◦Studii superioare, preferabil în domeniul IT.



◦Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).



◦Experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice.



◦Experienţă demonstrată în dezvoltarea şi configurarea pentru Oracle eBusiness Suite şi/sau în dezvoltarea de sisteme de raportare constituie un avantaj.



◦Experienţă 1 an în domeniul IT constituie un avantaj.



◦Cunoştinţe solide PL/SQL, Oracle Forms, Oracle Reports.



◦Cunoştinţe OLAP, Data Warehouse, Oracle RDBMS, Java.



◦Cunoştinţe Oracle Workflow; Oracle e-Business Suite.



◦Cunoştinţe Microsoft SharePoint;



◦Cunoştinţe ESSbase, Hyperion şi OBI EE+;



◦Cunoştinţe Business Objects;



◦Utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook);



◦Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit;



◦Abilităţi de comunicare;



◦Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;



◦Atitudine şi gândire pozitivă;



◦Rezistenţă la stres.





Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.









Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...