14-11-2012 | EXPIRA LA 14-12-2012
Job expirat
Responsabilităţile importante:
•Răspunde de întreţinerea, configurarea şi suportul sistemelor/ aplicaţiilor din aria Managementul relaţiilor cu partenerii/Interconnect, Managementul comenzilor de la parteneri, Managementul traficului si tarifelor, precum şi de definirea, dezvoltarea şi implementarea soluţiilor pentru asigurarea utilizării optime şi alinierii acestora la cerinţele procesului de business:
•Analizează, defineşte, dezvoltă şi implementează soluţii eficiente (dpdv al performantei, resurselor, costurilor) în scopul alinierii la cerinţele de business;
•Analizează şi soluţionează operativ defecte, incidente, probleme aparute in legatura cu aplicatiile in responsabilitate; executa proceduri de diagnostic de la furnizor, optimizeaza si dezvolta utilitare si proceduri specifice
•Contribuie la îmbunătaţirea performanţei sistemelor/aplicaţiilor in responsabilitate;
•Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente;
•Participă la implementarea planurilor de release în aria de activitate prin actualizarea instanţelor de producţie
•Execută activităţi de creare, clonare, diagnostic, mentenanţă şi monitorizare a tuturor mediilor de lucru care nu sunt de producţie (dezvoltare, testare, instruire etc.);
•Monitorizeaza si executa activitatile de mentenanta preventiva asupra aplicatiilor/sistemelor in responsabilitate in conformitate cu specificatiile tehnice si procedurile in vigoare, pentru respectarea parametrilor agreati in SLA; extinde si dezvolta solutii tehnice pentru permanenta imbunatatire a acestor activitati
•Solicită la furnizori si urmareste livrarea serviciilor de suport tehnic si mentenanta in conformitate cu contractele in vigoare
•Execută operaţiile de control şi raportare planificate, extinde si dezvolta solutii tehnice pentru permanenta imbunatatire a acestor activitati
•Execută activităţile de gestiune a utilizatorilor în conformitate cu politicile şi procedurile in vigoare;
•Întreţine documentaţiile tehnice necesare pentru administrarea si suportul aplicaţiilor, consemnând schimbările survenite in functionalitatea si configurarea aplicatiei sau platformei hardware si software, precum si a procedurilor de lucru asociate
•Asigura suport pentru utilizatorii sistemului; executa instruirea noilor utilizatori;
•Efectueaza procesarea Cererilor de Schimbare; asigura suport in implementarea acestora;
•Asigura confidentialitatea, integritatea, securitatea datelor si a informatiilor pentru sistemele/aplicatiile in responsabilitate; asigura disponibilitatea acestora conform procedurilor in vigoare
•Asigura suport pentru echipa de testare; executa testarea pt. soluţiile tehnice furnizate de către organizaţiile de suport autorizate
Profilul candidatului:
•Studii superioare, preferabil în domeniul IT.
•Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).
•Experienţă minim 3 ani în domeniul IT.
◦Cunostinte despre sistemele IT implementate in Romtelecom si despre integrarea acestora.
◦Cunostinte de baze de date (manipulare date, administrare) de preferinta Oracle si MySQL, si cunostinte sisteme de operare UNIX.
◦Cunostinte de limbaje de scripting si procedurale la nivelul sistemului de operare si bazelor de date.
◦Cunostinte de limbaje si platforme de programare Java, Perl, PHP.
◦Cunostinte tehnologii si limbaje de programare web.
◦Cunostinte de MS Office, MS Project, MS Visio.
◦Cunostinte de Limba Engleza – scris si vorbit.
◦Capacitate de analiza si planificare.
◦Capacitate de a lucra in conditii de stres; isi respecta angajamentele luate, dovedeste responsabilitate si incredere in interactiuni si activitati.
◦Spirit de echipa, integritate.
◦Este deschis si accepta puncte de vedere diferite de cele proprii; dovedeste capacitate de adaptare la un mediu dinamic.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...