27-01-2016 | EXPIRA LA 26-02-2016
Job expirat
SCOP:
Analizează cerinţele departamentelor client cu scopul de a asigura implementarea și integrarea lor în sistemele informatice din aria de responsabilitate (Billing, Roaming & MVNOs) în conformitate cu procesele și procedurile diviziei/companiei.
RESPONSABILITĂŢI:
• Analizează specificaţiile cerinţelor primite din departamentele client pentru a găsi soluţia adecvată pentru punerea în aplicare în sistemele din cadrul departamentului;
• Actionează că și consultant în dezvoltarea proceselor comerciale astfel incat acestea sa fie sustinute de capabilitătile sistemelor din cadrul departamentului;
• Configurează optim sistemele din aria departamentului în așa fel încat să îndeplinească cerinţele departamentelor client de funcţionalitate, calitate și timp;
• Testează noile versiuni software pentru a se asigura că satisfac cerinţele agreeate cu departamentele client și pentru a asigura completa compatibilitate a noii versiuni cu alte pachete software existente;
• Oferă utilizatorilor suport de primul nivel pentru a asigura utilizarea corectă și eficientă a aplicaţiilor;
• Rezolvă în timp adecvat reclamaţiile raportate în aplicaţia dedicată de utilizatori/clienţi și oferă răspuns la acestea cu scopul de a minimiza întreruperile de activitate din deparamentele de business cauzate de probleme ale sistemelor;
• Supervizează execuţia procesului de facturare în conformitate cu planificarea, pentru a facilita corectitudinea facturilor/veniturilor;
• Participă activ la crearea/modificarea procedurilor operaţionale și oferă suport la implementarea lor în departamentele client cu scopul de a îmbunătăţi eficienţa activităţilor echipei;
• Aprobă documentaţia pentru codul sursă dezvoltat pentru a fi în concordanţă cu procesele diviziei/companiei;
• Informează superiorii și clienţii interni de statusul sarcinilor alocate, periodic și la cere, cu scopul de a contribui la controlul și alocarea eficientă a resurselor departamentului;
• Asigură conformitatea implmentării cu planificarea în toate sistemele în scopul de a preveni posibilele funcţionalităţi care se suprapun;
• Identifică, documentează și urmărește orice posibilă problemă de securitate sau funcţionalitate, în scopul de a reduce pierderile de venituri;
• Elaborează rapoarte, scripturi, etc., în scopul de a răspunde solicitărilor de afaceri în domeniul de expertiză;
• Facilitează accesul colegilor din echipă la cunoștinţele tehnice, experienţa, modalităţi de implementare, standarde și proceduri cu scopul de a îmbunătăţi calitatea muncii la nivelul echipei;
• Execută activităţi de permanenţă în scopul menţinerii funcţionalităţii sistemelor IT la regimul normal de lucru;
• Aplică standardele de comunicare eficientă și de calitate atât în cadrul echipei din care face parte, cât și cu alţi colaboratori interni sau externi ai societăţii;
• Dovedește interes constant și întreprinde acţiuni pentru dezvoltarea atât a propriilor abilităţi de specialitate, cât și pe cele ale colegilor săi; rămâne conectat în permanenţă la noutăţile legate de cerinţele legale și de business din aria sa de activiate;
• Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
• Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afară de IT).
• Experienţă minimă de lucru: între 2 și 4 ani;
• Experienţă minimă intr-un domeniu similar: între 1 și 2 ani;
• Experienţă în IT (experienta în Telecom reprezintă un avantaj): între 2 și 4 ani.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoștinţe despre tehnologia și serviciile GSM – de bază;
• Cunoștinţe Oracle SQL & PL/SQL – mediu;
• Cunoștinţe despre sistemele de facturare si mediere (BSCS/MZ este un avantaj) – mediu;
• Cunoștinţe de UNIX & shell scripting – de bază;
• Cunoștinţe de programare (C/C++ sau Java) – de bază;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Orientare către client;
• Orientare către rezultate;
• Deschis schimbărilor;
• Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
• Atitudine şi gândire pozitivă;
• Bune abilităţi de planificare și organizare;
• Bune abilităţi de analiză și sinteză;
• Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;
• Dorinţă și capacitate de a învăţa;
• Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
• Rezistenţă la stres;
• Limba engleză (scris vorbit)– nivel avansat;
• Cunostinte de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook) – nivel avansat.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.