Analist Programator - Gestionare Erori

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

26-11-2015 | EXPIRA LA 26-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Executa activitati de gestionare a erorilor aferente aplicatiilor IT aferente livrarii si mentenantei serviciilor fixe si mobile, astfel incat sa asigure nivelul de calitate si executie al functionalitatilor acestora, in conformitate cu specificatiile tehnice.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

◦Este responsabil cu livrarea activitatilor din cadrul compartimentului in confomitate cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement definite si agreate cu clientul intern;
◦Executa activitatile de investigare si corectie a erorilor generate de defectele aplicatiilor IT;
◦Participa la definirea de solutii temporare pentru diminuarea impactului defectelor de aplicatii IT in desfasurarea activitatii utilizatorilor acestora;
◦Identifica, raporteaza si urmareste rezolvarea defectelor de aplicatii sau de solutie identificate in cadrul activitatii de gestiune a erorilor aferente aplicatiilor IT;
◦Furnizeaza expertiza altor zone din IT, prin activitatile specifice pe care le presteaza pentru acestea;
◦Colaboreaza cu echipele IT responsabile cu designul si dezvoltarea de solutii IT pentru mentinerea functionalitatilor acestora in conformitate cu specificatiile tehnice;
◦Comunica cu prestatorii de servicii externi pentru aplicatiile IT aflate in gestiune cu scopul asigurarii functionalitatii acestora in parametrii tehnici specificati;
◦Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii catre -superiorul direct;
◦Isi insuseste informatii despre modificarile aparute in sistemele IT de care raspunde si in interfetele cu celelalte sisteme, pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de aplicatii;
◦Pastreaza documentele care-i sunt incredintate cu scopul executarii atributiilor sale specifice, precum si lucrarile pe care le efectueaza in conditii care sa asigure consultarea lor de către personalul interesat, atat in prezenta, cat si in absenta sa din companie;
◦Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
◦Participa la asigurarea uneiobune comunicari atat in cadrul echipei cat si cu echipe din alte arii de activitate cu care interactioneaza;
◦Raporteaza sefului ierarhic indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior;
◦Indeplineste alte sarcini trasate de superiorul direct, conform ariei de activitate.


CERINTE

Studii:
◦Absolvent de studii superioare - profil informatic/tehnic.

Experienţa în muncă:
◦Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;
◦Experienta in activitati cu profil informatic reprezinta un avantaj.


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
◦Bune cunostinte despre procesele si portofoliul de business;
◦Bune cunostinte despre aplicatiile IT gestionate si solutiile tehnice implementate in cadrul acestora (Oracle SQL);
◦Gandire analitica;
◦Orientare catre client;
◦Orientare catre rezultate;
◦Bune abilitati de comunicare si prezentare.



Doar candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.