Job expirat
SCOP: Execută activităţile de administrare, întreţinere şi suport tehnic ale sistemelor si aplicaţiilor (ERP – Oracle eBusiness Suite; managementul riscului si fraudei; ERP Real Estate; bugetare şi raportare – Hyperion; credit risk; management de documente – SharePoint; alte sisteme şi aplicaţii suportate în cadrul organizaţiei) pentru a asigura utilizarea optimă şi a sprijini alinierea acestora la cerinţele procesului de business. Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente.
Monitorizează utilizarea şi încărcarea instanţelor de producţie în scopul asigurării prevederilor SLA;
Execută activităţile de administrare aplicaţii, suport tehnic şi soluţionare incidente;
Participă la implementarea planurilor de release în aria de activitate prin actualizarea instanţelor de producţie:
instalări obiecte şi/sau patch-uri;
upgrade aplicaţii;
rulare data fix-uri;
operare configurări;
alte modificări;
Execută activităţile de creare, clonare, mentenanţă şi monitorizare a tuturor mediilor de lucru;
Solicită la furnizori suport tehnic pentru funcţionalităţile standard când este necesar (ex. Metalink);
Execută activităţile de gestiune a utilizatorilor în conformitate cu politicile şi procedurile in vigoare;
Execută întreţinerea documentaţiilor tehnice necesare pentru administrarea aplicaţiilor, consemnând schimbările;
Acţionează proactiv pentru identificarea ariilor de îmbunătăţire a performanţelor sistemelor/aplicaţiilor sau a riscurilor şi propune activităţi de îmbunătăţire.
Studii:
Studii superioare, preferabil în domeniul IT (finalizate sau în curs de derulare);
Experienţă în muncă:
Experienţă minim 1 an în domeniul IT.
Cunoştinţe despre administrarea sistemelor şi aplicaţiilor Oracle eBusiness Suite, SharePoint, Hyperion, OBI EE+ şi alte sisteme/aplicaţii care utilizează baze de date Oracle şi/sau MS SQL;
Cunoştinţe administrare baze de date Oracle, Microsoft SQL, ESSbase;
Cunoştinţe administrare Oracle Application Server;
Cunoştinţe utilizare/scriptare Unix, AIX, Linux;
Cunoştinţe solide SQL, PL/SQL;
Utilizare PC (MS Office
Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook);
Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit;
Bune abilităţi de comunicare;
Lucru individual şi în echipă
Capacitate de adaptare la schimbare intr-un mediu dinamic;
Atitudine şi gândire pozitivă;
Asumarea responsabilitatii angajamentelor;
Rezistenţă la stres
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...