28-04-2015 | EXPIRA LA 28-05-2015
Job expirat
Este disponibila o pozitie in Operatiuni Aplicatii Romania.
SCOP:
Executia activitatilor aferente planului operational al aplicatiilor IT, instalarea de versiuni noi si monitorizarea disponibilitatii aplicatiilor IT aferente livrarii si mentenantei serviciilor fixe si mobile,, astfel incat sa indeplineasca timpii de raspuns conform cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement existente.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
o Executa activitatile operationale aferente planului operational al aplicatiilor IT, conform Operational Level Agreement existent;
o Instaleaza versiuni noi de aplicatii IT, conform cu fereastra de mentenanta planificata si aprobata;
o Monitorizeaza disponibilitatea aplicatiilor IT conform Operational Level Agreement existent;
o Colaboreaza cu prestatorii externi de servicii pentru aplicatiile IT aflate in aria de responsabilitate pentru asigurarea timpilor de executie conform Operational Level Agreement existent;
o Raporteaza abaterile de executie de la planul operational catre seful ierarhic;
o Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
o Asigura o buna comunicare atat in cadrul echipei, cat si cu echipe din alte arii de activitate cu care interactioneaza;
o Indeplineste alte sarcini trasate de seful ierarhic superior, conform ariei de activitate;
o Isi insuseste informatii referitoare la modificarile aparute in aplicatiile IT din aria de responsabilitate si in interfetele cu celelalte sisteme pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de aplicatii
o Raporteaza sefului ierarhic indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior;
Studii:
o Absolvent studii superioare de profil informatic sau tehnic.
Experienţa în muncă:
o Minim 1 an experienta in munca pe o pozitie similara;
o Experienta anterioara in executia de activitati cu profil informatic reprezinta un avantaj;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
o Cunostinte de limba engleza - nivel incepator/ mediu;
o Cunostinte despre aplicatiile IT gestionate si a mediilor IT in care acestea au fost implementate;
o Capacitate de executie activitati repetitive conform cu o planificare orara stricta;
o Gandire analitica;
o Orientare catre client si rezultate;
o Abilitati de comunicare si prezentare – nivel mediu.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.