08-07-2016 | EXPIRA LA 07-08-2016
Job expirat
SCOP:
Răspunde de administrarea, întreţinerea, configurarea şi suportul sistemelor/aplicaţiilor ERP (SAP şi aplicațiile conexe gestionate în cadrul compartimentului) şi de definirea, dezvoltarea şi implementarea soluţiilor, în concordanță cu obiectivele de business și planul strategic al companiei, conform cu planificarea aprobată și respectând metodologia IT.
Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme;
Analizează, defineşte, dezvoltă şi implementează soluţii eficiente în scopul alinierii la cerinţele de business;
Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente;
Execută activităţile de administrare aplicaţii şi suport tehnic;
Colaboreaza cu alte organizaţii pentru soluţionarea incidentelor şi problemelor;
În caz de dezastru este responsabil pentru executarea activităţilor care îi sunt atribuite de către şeful ierarhic superior şi care derivă din planul de Failover/ Disaster Recovery;
Întreţine şi documentează configuraţia sistemelor;
Parcurge toate etapele din ciclul de dezvoltare și participă la implementarea planurilor de release:
o Analizează impactul cererilor de schimbare;
o Dezvoltă şi analizează specificaţiile funcţionale;
o Dezvoltă, întreţine şi îmbunătăţeşte aplicațiile, în concordanţă cu specificaţiile funcţionale;
o Defineste informatiile si fluxul operational bazat pe nevoile de business si functionalitatile aplicatiilor ERP;
o Creează/actualizează documentaţia sistemelor/aplicațiilor;
o Realizează şi documentează unit test-ul;
o Operează configurări;
Studii:
Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).
Experienţa în muncă:
Minim 3 ani experiență relevantă IT în domeniul sistemelor/aplicațiilor de tip ERP;
Experienţă relevantă în domeniul economic și/sau in domeniul telecomunicații.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunoştinţe privind sistemele IT din aria de responsabilitate sau alte sisteme similare, inclusiv despre ariile de business aferente acestora;
Cunoştinţe privind operarea și/sau configurarea sistemului SAP, inclusiv programare ABAP;
Cunoștințe în domeniul economic;
Cunostinte privind procesele de business pentru un operator de telecomunicatiilor;
Bune abilitati de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook);
Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit;
Abilităţi de comunicare;
Deschis schimbărilor;
Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
Atitudine şi gândire pozitivă;
Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;
Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
Capacitatea de a-şi recunoaşte limitele şi de a solicita sprijin pentru rezolvarea problemelor care îl depaşesc;
Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
Rezistenţă la stres.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.