11-08-2014 | EXPIRA LA 10-09-2014
Job expirat
SCOP: Analizeaza cerintele departamentelor (client intern) cu scopul de a asigura implementarea si integrarea acestora in sistemele informatice din aria de responsabilitate (sisteme facturare) in conformitate cu procesele si procedurile diviziei/companiei.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Analizeaza specificatiile cerintelor primite din departamentele client pentru a gasi solutia adecvata pentru punerea in aplicare in sistemele de facturare;
Actioneaza ca si consultant in dezvoltarea proceselor comerciale astfel incat acestea sa fie sustinute de capabilitatile sistemelor de facturare;
Configureaza optim sistemele de facturare in asa fel incat sa indeplineasca cerintele departamentelor client de functionalitate, calitate si timp;
Testeaza noile versiuni ale aplicatiilor pentru a se asigura ca satisfac cerintele agreate cu departamentele client si pentru a asigura compatibilitatea completa a noii versiuni cu alte pachete software existente;
Ofera utilizatorilor instructiuni specifice (primul nivel de suport) privind utilizarea corecta si eficienta a aplicatiilor;
Rezolva in timp adecvat reclamatiile raportate in aplicatia dedicata de utilizatori/clienti si ofera raspuns la acestea cu scopul de a minimiza intreruperile de activitate din departamentele interne cauzate de probleme ale sistemelor;
Supervizeaza executia procesului de facturare corespunzator planificarii pentru a facilita corectitudinea facturilor/veniturilor;
Participa activ la crearea/modificarea procedurilor operationale si ofera suport la implementarea lor in departamentele client cu scopul de a imbunatati eficienta activitatilor echipei;
Se asigura ca documentatia dezvoltata pentru codul sursa acopera cerintele si este in concordanta cu procesele diviziei/companiei si in conformitate cu planificarea agreata, astfel incat sa previna suprapunerea functionalitatilor si aparitia unor disfunctionalitati;
Informeaza superiorii si clientii interni, periodic si la cerere, despre statusul sarcinilor alocate, cu scopul de a contribui la controlul si alocarea eficienta a resurselor departamentului;
Identifica, documenteaza si urmareste posibile probleme de securitate sau de functionalitate a aplicatiilor internecu scopul de a reduce pierderile de venituri;
Elaboreaza rapoarte, scripturi, etc, cu scopul de a raspunde solicitarilor de afaceri in domeniul de expertiza;
Faciliteaza accesul colegilor din echipa la cunostinte tehnice, experienta, modalitati de implementare, standarde si proceduri cu scopul de a imbunatati calitatea muncii la nivelul echipei;
Executa activitati specifice cu scopul mentinerii functionalitatii sistemelor IT in permanenta la regimul normal de lucru.
Studii:
Diploma de studii superioare (reprezinta avantaj studii Tehnice/IT);
Experienta in munca:
Experienta minima de lucru: intre 2 si 4 ani;
Experienta minima intr-un domeniu similar: intre 1 si 2 ani;
Experienta in IT (experienta in Telecom reprezinta un avantaj): intre 2 si 4 ani.
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
Cunostinte despre tehnologia si serviciileGSM – de baza;
Cunostinte de UNIX & shell script – de baza;
Cunostinte de programare (C/C++ sau Java) – de baza;
Cunostinte Oracle SQL & PL/SQL – nivel mediu;
Cunostinte despre sistemele de facturare (BSCS este un avantaj) – nivel mediu;
Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
Bune abilitati de comunicare (scrisa si verbala);
Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a datelor;
Orientare catre rezultate si client;
Flexibilitate si initiativa in solutionarea disfunctionalitatilor;
Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.