28-01-2015 | EXPIRA LA 27-02-2015
Job expirat
SCOP:
Executa activitatile necesare rezolvarii solicitarilor de tip: rezolvare incidente, executie configurari rapide si executie actiuni operationale la cerere, astfel incat sa asigure continuitatea operatiunilor de business din ariile de servicii fixe si mobile si sa indeplineasca timpii de raspuns conform cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement existente, actionand in conformitate cu politicile si prevederile interne ale Companiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Executa activitati legate de solutionarea cererilor clientilor interni de tip: rezolvare incidente, executie configurari rapide si executie actiuni operationale la cerere, confom cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement definite si agreate cu clientul intern;
◦Identifica, raporteaza si urmareste rezolvarea defectelor de aplicatii sau de solutie identificate in cadrul activitatii de rezolvare incidente si executie a actiunilor operationale la cerere aferente aplicatiilor IT;
◦Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii catre seful ierarhic;
◦Asigura o buna comunicare atat in cadrul echipei, cat si cu echipe din alte arii de activitate cu care interactioneaza;
◦Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
◦Isi insuseste informatii referitoare la modificarile aparute in aplicatiile IT din aria de responsabilitate si in interfetele cu celelalte sisteme pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de aplicatii;
◦Pastreaza documentele care ii sunt incredintate in scopul executarii atributiilor sale specifice, precum si lucrarile pe care le efectueaza in conditii care sa asigure consultarea lor de catre personalul interesat, atat in prezenta, cat si in absenta sa din companie;
◦Indeplineste alte sarcini trasate de seful ierarhic superior, conform ariei de activitate;
◦Raporteaza sefului ierarhic indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior.
Studii:
◦Absolvent studii superioare.
Experienţa în muncă:
◦Minim 1 an experienta in munca pe o pozitie similara.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
◦Cunostinte despre procesele si portofoliul de business;
◦Cunostinte Oracle SQL;
◦Orientare catre client si rezultate;
◦Abilitati dezvoltate de analiza si sinteza;
◦Abilitati dezvoltate de planificare si organizare;
◦Gandire analitica;
◦Abilitati de comunicare si prezentare – nivel mediu.
Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.