Analist Raportare

UPC Romania S.A.

08-12-2015 | EXPIRA LA 07-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Analizeaza rapoartele de calitate, performanta si dashboard-uri zilnice/ saptamanale, identifica trendurile si propune in scris actiuni de imbunatatire;
Propune modificari in rapoartele si dashboard-urile existente, propune rapoarte si dashboard-uri noi atat pentru monitorizarea ariei de raportare cat si a calitatii si le implementeaza;
Transmite feedback ( zilnic/saptamanal) catre echipele din cadrul departamentului Relatii Clienti si alte departamente in ceea ce priveste parametrii de calitate, revenind, acolo unde este cazul cu recomandari sau precizari in scopul cresterii procentelor de calitate monitorizate si a acuratetei rapoartelor realizate;
Propune si implementeaza analize privind evolutia indicatorilor de calitate urmariti in cadrul echipei de calitate, precum si privind numarul, tipul erorilor rezultate.
Analizeaza si propune periodic idei de automatizarea a rapoartelor de calitate astfel incat interventia manuala sa fie eliminata.
Adreseaza catre departamentul IT incidentele care apar privind rapoartele sau aplicatiile utilizate in cadrul echipei, într-o manieră structurată și în timp util
Ofera feedback privind procesele/procedurile interne si face propuneri pentru modificarea acestora, atunci cand este necesar;

Contract pe perioada determinata.


CERINTE

Studii superioare
Minim 1 an experienta in domeniul Relatii Clienti
Abilitati avansate privind lucrul cu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, etc)
Abilitate de analiza si interpretare a datelor, atentie la detalii
Bune abilitati de comunicare verbală și scrisă
Contribuție individuală, flexibil, deschis la sugestii, gândire pozitivă
Foarte bine organizat, initiativa
Abilitate de a indeplini mai multe task-uri in acelasi timp si de a invata rapid
Abilitatea de a se concentra asupra termenelor și a rezultatelor
Cunoasterea si intelegerea procedurilor companiei, mai ales a celor care au impact direct in activitatea echipei de calitate
Spirit de echipa
Adaptibilitate si automotivare
Limba engleza nivel mediu


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.