ANALIST RAPORTARE – Customer Care

UPC Romania S.A.

23-07-2014 | EXPIRA LA 22-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Realizeaza si analizeaza rapoartele de calitate, performanta si dashboard-urile zilnice si saptamanale;
Realizeaza analiza datelor, identifica trenduri si propune actiuni de imbunatatire; transforma informatii complexe in trenduri, tabele si grafice, astfel incat acestea sa fie cat mai utile procesului decizional;
Realizeaza diferite analize si dashboard-uri, pe baza nevoilor venite din diverse departamente;
Semnaleaza rezultate si trenduri negative, stabileste concluzii, propune actiuni si proiecte concrete pentru imbunatatirea calitatii in departamentele client;
Sintetizeaza datele in cadrul unor documente ce vor contine grafice, tabele, trenduri, concluziile analizelor si actiuni propuse – acestea vor fi sub forma de dashboard-uri, executive summaries etc
Propune modificari in rapoartele / analizele existente si propune rapoarte/ analize noi in aria de calitate;
Asigura livrarea rapoartelor si a analizelor conform termenelor stabilite;
Ofera feedback privind procesele/ procedurile interne si face propuneri pentru modificarea acestora, atunci cand este necesar.


CERINTE

Studii superioare
Minim 1 an experienta relevanta in activitatea de Customer Care;
Minim 1 an de experienta in realizarea de analize si interpretare de date
Experienta relevanta in activitatea de raportare, de preferat intr-un departament de relatii clienti;
Foarte bune competente de lucru cu Ms Office (in special excel la nivel avansat);
Foarte bune abilitati analitice;
Abilitati de sinteza a informatiilor;
Abilitati dezvoltate de orientare catre detalii;
Abilitati foarte bune de comunicare scrisa, verbala si interpersonala;
Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu.

Contract pe perioada determinata!


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.