Job expirat
SCOP:
Analizeaza principalele aspecte implicate de evoluţia cadrului de reglementare in domeniul comunicatiilor fixe si mobile in Romania, cu impact asupra activitatii companiei, formuland si facilitand implementarea unor initiative menite sa asigure promovarea intereselor de afaceri ale companiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Realizează analize complexe privind stadiul competiţei pe piaţa produselor şi servicilor de comunicaţii fixe si mobile în România, evaluând poziţia Telekom în raport cu principalii competitori din piaţă;
- Pregateste documente de raspuns la consultarile publice efectuate de autoritatea de reglementare in domeniu, pe baza consultarii functiunilor interne relevante si luand in considerare opiniile acestora cu scopul de a contribui la diminuarea impactului acestor reglementari asupra intereselor de afaceri ale companiei.
- Realizeaza studii privind evolutiile de reglementare, colectând şi prelucrând date şi statistici din mai multe surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări, documente de poziţie şi alte materiale care susţin interesele Telekom;
- Colectează analizeaza şi prelucrează date pentru a răspunde solicitărilor provenite de la instituţii relevante din România, Comisia Europeană şi alte organisme externe;
- Monitorizează şi analizează dezvoltările mediului de reglementare economică a sectorului de comunicaţii electronice la nivelul Comisiei Europene şi în alte jurisdicţii şi evaluează relevanţa acestora pentru Telekom şi România, interacţionează cu acţionarii interni şi externi cu scopul susţinerii poziţiei Telekom privind reglementarea principalelor pieţe de servicii;
- Coordonează proiecte privind studiul de impact al evolutiilor privind cadrul dereglementare şi furnizează documente de analiza la termene stabilite;
- Anlizeaza tendintele referitoare la evolutia cadrului de reglementare, formuland recomandari in vederea promovarii intereselor de afaceri pe termen lung ale companiei;
- Actualizează periodic informaţiile privind principalele evoluţii ale cadrului general de reglementare în România şi la nivelul statelor membre ale Uniunii Europene, organizează şi păstrează documente relevante pentru scopul actiunilor companiei.
Studii:
- Studii superioare economice, tehnice sau juridice.
Experienţa în muncă:
- Minim 5 ani experienţă de lucru într-un domeniu similar;
- Experienţa anterioară în dezvoltarea şi implementarea iniţiativelor de reglementare intr-o companie de telecomunicaţii reprezintă un avantaj major.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunoştinţe aprofundate privind tehnologiile şi serviciile de telecomunicaţii;
- Buna înţelegere a principiilor de reglementare cu impact direct in practică;
- Experienţă dovedită în conducerea unor proiecte complexe cu respectarea de termene foarte stranse;
- Limba engleza- nivel avansat;
- Cunoştinţe foarte bune privind aplicaţiile informatice, inclusiv Microsoft Excel;
- Iniţiativă şi orientare pe rezultate;
- Cunoaştere aprofundată a mediului de reglementare;
- Abilităţi interpersonale excelente şi experienţă în managementul proiectelor;
- Aptitudini analitice şi de calcul;
- Excelente abilitati de analiza si sinteza;
- Excelente abilitati de planificare si gandire anticipativa
- Excelente abilitati de comunicare;
- Bune abilităţi interpersonale şi de lucru în echipă;
- Orientare catre clienti;
- Orientare catre rezultate.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.