Analist Resurse Umane

QLT.ro

11-11-2010 | EXPIRA LA 17-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- participa la definirea politicii de personal a companiei;
– participa la adaptarea structurii organizatorice a companiei in toate etapele dezvoltarii acesteia;
– gestioneaza procedurile si contractele referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora;
– culege informatii, observa evolutia indicilor de plata, in conformitate cu functionarea si evolutia societatii;
– decide necesitatea expertizelor sau a consultantei de specialitate pentru domeniul sau de activitate;
– intocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei;
– realizarea de anchete atunci cand se constata abateri disciplinare;
– actualizarea statelor de functiuni si a tabelelor cu muncitori in baza structurii organizatorice aprobate;
– centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii si din state de plata a datelor necesare intocmirii rapoartelor statistice solicitate;
– studierea legislatiei muncii in vigoare;
– introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei;
– calculul salariilor inclusiv listarea statelor de plata;
– evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului de salariati pe societate, categorii de personal, obiective, puncte de lucru;
– asistarea managerului de resurse umane in realizarea si implementarea grilei de salarizare in conformitate cu reglementarile in vigoare si studierea consecintelor aplicarii acesteia (din punct de vedere al costurilor sociale, materiale, financiare);
– operarea in sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc);
– evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmirea formelor necesare pentru salarizare;
– urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati sa le execute si existenta ca anexe la contur, tabele cu sporul de santier;
– normarea lucrarilor executate de firma dar si ofertele de preturi la forajele pentru terti;
– asistarea managerului de departament in realizarea si implementarea politicilor HR atat departamentale cat si organizationale.


CERINTE

Pregatirea si experienta:
– studii superioare in domniul socio – uman, juridice sau economice
– cursuri speciale: management organizational, psihologia muncii, legislatia muncii, operare Pc, limba straina.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant;
- mediu de lucru placut.


DESCRIEREA FIRMEI

Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.

Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.

Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.