Job expirat
- prezentarea si vânzarea produselor turistice;
- cunoașterea programelor turistice, a serviciilor de cazare, de transport ce fac parte din oferta agenției;
- efectuarea rezervărilor;
- gestionarea documentelor aferente vânzării produselor turistice (emitere documente fiscale și de călătorie);
-intretinerea bazei de date a sistemului de gestiune al agentiei;
- menținerea și dezvoltarea relației cu clienții/furnizorii actuali și atragerea de clienți/furnizori noi;
- activitati de contabilitate primara - intocmire si completare a registrului de casa in sistemul electronic.
- corespondența cu clienții;
- realizarea de rapoarte, analize privind activitatea agentiei.
Conditii minime:
- cunoștințe foarte bune de operare PC (Windows, Excel, Word, Outlook, Internet si social media);
- cunoștințe de geografie;
- persoană capabilă să se integreze și să lucreze într-o echipă deja formată și operațională;
-disponibilitate la program prelungit si deplasari in afara Bucurestiului
- persoană prezentabilă și dinamică, rezistentă la stres;
- aptitudini organizatorice și de coordonare.
- foarte bune abilități de comunicare și vânzare;
- Permis de conducere categoria B;
- experiență în cadrul unei agenții de turism nu este necesara;
Conditii care constituie un avantaj:
- cunoașterea produselor turistice și a sistemelor B2B ale touroperatorilor din România și externi;
- o bună cunoaștere a limbii engleze;
- experiență în vânzări, administrare conturi clienți (rezervări, confirmări, facturare, urmărire plăți);
Companie profesionista cu o vasta experienta in industria ospitalitatii.