Job expirat
Titularul de post este responsabil cu planificarea, organizarea, coordonarea si conducerea, controlul si evaluarea activitatii magazinului si a personalului din subordine, precum si cu gestionarea elementelor patrimoniale din magazin.
- Raspunde pentru activitatea si rezultatele economico-financiare magazinului;
- Raspunde de calitatea serviciilor aferente vanzarii, respectiv de comportamentul angajatilor din subordine, cu privire la procesul de vanzare;
- Raspunde de integritatea stocului de marfa, respectiv mijloace fixe si obiecte de inventar, existente in magazin si in depozit;
- Asigura necesarul de personal, precum si planificarea acestuia pe sarcinile specifice in magazin;
- Instruieste si se asigura ca noul angajat isi insuseste procedurile de lucru, precum si tehnicile de vanzare/alte instructaje specifice;
- Urmareste si realizeaza indicatorii de performanta si incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat;
- Efectueaza estimarea activitatii de vanzare pe diversi indicatori si informeaza angajatii din subordine asupra obiectivelor de atins prin sedinte lunare si informari zilnice;
Beneficii : salariu fix + target de vanzare + mediu placut de lucru + dezvoltare profesionala
Minim 3 ani experienta intr-un post similar
- Excelente abilitati de conducere si coordonare a unei echipe
- Orientare catre rezultate
- Foarte bune abilitati de organizare a resurselor, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp
- Capabilitatea de a lucra independent, dar si in echipa
- Excelente abilitati de comunicare (verbal si scris)
PEERAJ Brands International este unul dintre cei mai mari reprezentanti de branduri in Romania, avand peste 700 de angajati, in peste 70 de magazine, la nivel national - PIAZZA ITALIA GEOX PIMKIE CCC SPRINGFIELD KAZAR SWAROVSKI ARMANI JEANS BOGGI MAXCO TOUS WOMEN SECRET TOPSELLERS.