Job expirat
Descrierea jobului:
Responsabilitati:
- consilierea clientilor prin realizarea de recomandari individualizate;
- realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, emiterea de comenzi pentru actualizare stoc, evidenta si gestiunea stocurilor, registru de casa zilnic;
- incasarea contravalorii produselor si eliberarea tuturor documentelor justificative la vanzare (bon fiscal, factura la cerere, certificat de garantie etc.)
- participarea la inventarele periodice cu ocazia promotiilor de sarbatori sau alte evenimente.
Cerinte:
- orientare catre clienti
- identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;
- spirit comercial, seriozitate si dinamism;
- prezenta placuta si limbaj ingrijit;
- rezistenta la stres.
Beneficii:
- salariu net 1300 lei declarat la ITMB;
- bonus pentru depasirea targetului;
- training gratuit;
- posibilitati ridicate de promovare.
Tuturor ne place sa fim admirati! In curand Bucurestiul se va transforma intr-o promenada a hainelor de firma, a incaltamintei si a obiectelor casnice de super calitate. Acum se deschide MERCARI ! Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Ralph Lauren, G-Star, Desigual, Miss Sixty si muuulte altele la preturi cat se poate de accesibile. Folosind gama de bucatarie ROYALTY LINE, iti vei transforma mesele obisnuite intr-un adevarat festin greu de uitat pentru tine, familie si prieteni. Cutitele, oalele si tigaile din ceramica aduc calitatea germana la un nivel imbatabil. Acestea sunt doar cateva exemple din multitudinea produselor pe care dorim sa vi le oferim! In comparatie cu alte magazine de profil, vom conta foarte mult pe fidelizarea clientilor prin oferirea de discounturi substantiale ! Va asteptam!