Arhitect

Telekom Romania Communications S.A.

18-08-2016 | EXPIRA LA 17-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Asigura gestionarea si optimizarea spatiilor, inclusiv relocari, pentru a sprijini atingerea obiectivelor strategice aferente managementului proprietatilor cu privire la portofoliul operational (proprietate si inchiriat) al companiei si al entitatilor afiliate. Asigură realizarea proiectelor de construcţii aplicate imobilelor din portofoliu prin implicare în proiectarea/ verificarea proiectării si autorizatii. Oferă expertiză tehnică de specialitate pentru proiectele/contractele comerciale în relaţia locator - locatar şi locator - colocator.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Participă la analiza şi verificarea documentelor de arhitectură furnizate de managerii de proiect şi inginerii din regiuni, în concordanţă cu strategia companiei;
- Identifică oportunitatea de proiecte noi de eficientizarea, reabilitarea/ dezvoltarea clădirilor;
- Punct unic de contact alocari spatii non-tehnice - rezolva solicitarile de alocare de spatii clientilor interni si externi si promoveaza solutii de optimizare a ocuparii spatiilor, impreuna cu punctul unic de contact colocari si inchiriere spatii tehnice;
- Asigura coordonarea cross-functionala a activitatilor specifice si gestioneaza circuitul informatiei;
- Intocmeste si urmareste pe circuitul functional documentele necesare desfasurarii activitatilor;
- Propune si analizeaza solutiile de relocare si organizare a spatiilor si conlucreaza cu structuri din Directie si din Companie in stabilirea acestora;
- Verifica, completeaza si redacteaza planuri ale cladirilor (in format DWG), avand la baza diferite surse de informatii (fisiere DWG anterioare, schite/planuri in format hartie, etc);
- Intocmeste analize de utilizare si eficentizare a spatiilor ,propune masuri de optimizare a costurilor si alte resurse implicate in aria sa de responsabilitate;
- Intocmeste solutii de amenjare (compartimentari, mobilare, utilizare, etc) conforme cu solicitarile primite, legislatia in vigoare si standardele interne si externe in domeniu, utilizand soft-uri specifice – Autocad;
- Coordoneaza mutarea efectiva a solicitantilor in spatii din portofoliul companiei;
- Actualizeaza periodic si la fiecare modificare importanta informatiile privind configuratia si utilizarea spatiilor –planuri si alte documente concludente;
- Elaborează documentele de standardizare a modernizării clădirilor din portofoliu (tipuri de lucrări şi materiale) pe trei tipuri de clădiri, în funcţie de gradul de importanţă, zona geografică şi atractivitate comercială;
- Elaborează documentele pentru achiziţia lucrărilor/ echipamentelor/ serviciilor- PR, antemăsurători, specificaţii tehnice, teme de proiectare şi asigură consiliere în procesul de selecţie al furnizorilor prin analiza tehnică a ofertelor;
- Verifică şi certifică proiectele tehnice de execuţie, pentru toate fazele de proiectare PAC, PT + DDE. Verifică corespondenţa dintre prevederile proiectului şi autorizaţiile primite;


CERINTE

Cerinţele postului
Studii:
- Studii superioare de specialitate (Arhitectura)

Experienţă în muncă:
- 3 ani de experienta în proiectare (locuinte, functiuni comerciale, industriale, publice), proiectare de urbanism (PUZ/ PUD), urmarire de santier (de preferat in toate fazele de executie); experienta in optimizare spatii;
- Cunostinte avansate a legislatiei specifice in vigoare, cu normativele de proiectare si detalii tehnice;
- Reprezinta un plus experienta in managementul proiectelor.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Capacitatea de a înţelege principiile generale de desfăşurare a activităţii in cadrul companiei;
- Capacitatea de a realiza obiectivele asumate si aflate in aria de responsabilitate;
- Capacitatea de a lucra în condiţii de sarcini multiple ce necesită prioritizare;
- Orientare către client, orientare către rezultate, abilitatea de a lucra în echipă;
- Persoană activă, foarte organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
- Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare;
- Excelente abilităţi de comunicare verbală şi în scris;
- Abilităţi operare PC: Ms Office (Word, Excel, Ms Power Point) Internet, obligatoriu ACAD (soft similar), obligatoriu MS Project (soft similar);
- Cunoştinţe de limbi străine: engleza (scris, vorbit) – mediu;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.