07-02-2014 | EXPIRA LA 09-03-2014
Job expirat
Actioneaza ca un vizionar si expert pe sistemele impactate;
Acorda expertiza in vederea identificarii si translatarea cerintelor de sistem in documentatie de “systems design”;
Comunica permanent cu utilizatorii, sponsorul si managementul IT pentru a determina evolutia cerintelor legate de sistemul/sistemele IT;
Genereaza cel mai inalt nivel al cerintelor de sistem bazandu-se pe cerintele utilizatorilor si alte constrangeri, gen costuri si timpul de implementare;
Se asigura ca cerintele de sistem sunt consistente, complete si corecte;
Executa o analiza de tip cost-beneficiu in vederea maximizarii folosirii solutiilor comerciale si/sau a dezvoltarilor deja realizate;
Dezvolta algoritmi de partitionare pentru a aloca cerintele prezente cat si cele estimate catre zone distincte ce interactioneaza minimal creend astfel premizele pentru dezvoltari paralele si prioritizare a cerintelor;
Supervizeaza Solutia definita in evolutia ei prin tot ciclul de viata al proiectelor (de la initiere, analiza, proiectare, implementare)
Documentează fiecare aplicaţie din perspectiva Enterprise Architecture şi întocmeşte recomandări;
Se asigura că orice aplicaţie/aplicatii sunt în conformitate cu cadrul general al arhitecturii Romtelecom;
Asigură modelarea şi implementarea proceselor de business end to end (E2E);
Face recomandări in vedera imbunatatirii continue a arhitecturii;
Cerinţele postului:
Studii:
Diplomă universitară în ”Automatizări şi Calculatoare”, ”Matematică - Informatică”, ”Cibernetică”, ”Electronică”, (sau arii asociate) ori o combinaţie echivalentă de studii şi experinţă din care pot fi obţinute cunoştinţe, aptitudini şi abilităţi comparabile.
Experienţă în muncă:
3-5 ani experienţă în domeniul IT;
Experienţă pe o poziţie similară;
Experienţă în lucrul cu Business Process Management Notation (BPMN), Business Processs Execution Language(BPEL) şi instrumente de Modelare de Date şi Design;
Experienţă în formalizarea documentelor de Business Process şi de design Hardware/ Software;
Experienţă în BPMS şi Procese de business din industria de Telecomunicaţii reprezintă un plus.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinţe de Service Oriented Architecture(SOA), Business Process Management Suite(BPMS), Enterprise Architecture;
Cunostinţe de: procese eTom,BPMN, BPEL, BRE, BAM pentru Business Process;
Cunostinţe solide despre Arhitectura de informaţii, soluţii şi tehnică;
Cunostinţe de Managementul Schimbarilor;
Bună inţelegere a SOA la nivel de IT şi de Business;
Experienţă în lucrul cu Oracle, MS SQL RDBMS, XML, XSD, SQL, XPath, Xquery, Business Intelligence şi instrumente ETL;
Data warehousing, Rational / UML, BI, ETL, securitatea datelor şi integrare;
Cunostinţe despre standardele Open Systems (JMS, API, Tuxedo, JDBC, CORBA, OMG, etc);
Bună inţelegere a standardelor şi a “best practices” de Architectura IT
Sisteme de operare: Solaris, HP-UX, Linux, AIX, Windows NT, Windows 2000, Windows 2003,Windows 2008.
Cunostinţe despre standarde: New Generation Operation Support Systems (NGOSS) – enhanced Telecom Operations Map (eTom), Shared Information Data(SID), Telecom Appliation Map(TAM), Telecom Neutral Architecture(TNA) si GDM
Cunostinţe despre Enterprise Architecture Framework - TOGAF, Zachman, NGOSS;
Cunostinţe despre standarde tehnologice cu privire la BPMS, EAI, ESB, Middleware;
Abilităţi interpersonale şi de comunicare excelente, dorinţa de dezvoltare şi de dobândire de noi cunostinţe. Abilităţi analitice şi creative;
Abilităţi de organizare, planificare şi de negociere;
Comunicare – abilităţi persuasive - înţelegere, influentarea şi / sau ajutarea persoanelor sunt importante;
Abilitatea de a determina modalităţi diferite de soluţionare a problemelor. Creativitate şi iniţiativă.
Cunoştinţe avansate de limba engleza
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...