18-05-2016 | EXPIRA LA 17-06-2016
Job expirat
RAPORTEAZĂ: Manager SOLUTII STRATEGICE END TO END ROMANIA / Directia Executiva TEHNOLOGIA INFORMATIEI ROMANIA
SCOP: Proiecteaza solutia generala, stabilind standardele tehnice, instrumentele si platformele de lucru pentru dezvoltatori astfel incat cerintele de business sa fie indeplinite.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Acorda expertiza in vederea identificarii si translatarii cerintelor de sistem in documentatie de “systems design”;
- Comunica permanent cu utilizatorii, sponsorul si managementul IT pentru a determina evolutia cerintelor legate de sistemul/sistemele IT;
- Se asigura ca cerintele de sistem sunt consistente, complete si corecte;
- Executa o analiza de tip cost-beneficiu in vederea maximizarii folosirii solutiilor comerciale si/sau a dezvoltarilor deja realizate;
- Dezvolta algoritmi de partitionare pentru a aloca cerintele prezente cat si cele estimate catre zone distincte ce interactioneaza minimal creand astfel premizele pentru dezvoltari paralele si prioritizare a cerintelor;
- Supervizeaza solutia definita in evolutia ei pe parcursul intregului ciclu de viata al proiectelor (de la initiere, analiza, proiectare, implementare);
- Documentează fiecare aplicaţie din perspectiva Enterprise Architecture şi întocmeşte recomandări;
- Se asigura că orice aplicaţie/aplicatii sunt în conformitate cu cadrul general al arhitecturii companiei;
- Asigură modelarea şi implementarea proceselor de business end to end (E2E);
- Face recomandări in vederea imbunatatirii continue a arhitecturii.
Diplomă universitară în ”Automatizări şi Calculatoare”, ”Matematică - Informatică”, ”Cibernetică”, ”Electronică”(sau arii asociate).
Experienta:
- 3-5 ani de experienţă în domeniul IT si experienta relevanta pe un rol similar;
- Experienţă în lucrul cu Business Process Management Notation (BPMN), Business Processs - Execution Language(BPEL) şi instrumente de Modelare de Date şi Design;
- Experienţă în formalizarea documentelor de Business Process şi de design Hardware/ Software;
- Experienţă în Business Process Management Suite (BPMS) şi Procese de business din industria de Telecomunicaţii reprezintă un plus.
-Experienţă în lucrul cu Oracle, MS SQL RDBMS, XML, XSD, SQL, XPath, Xquery, Business Intelligence şi instrumente ETL;
Cunostinte:
- Cunostinţe de Service Oriented Architecture(SOA), Business Process Management Suite(BPMS), Enterprise Architecture;
- Cunostinţe de: procese eTom,BPMN, BPEL, BRE, BAM pentru Business Process;
- Cunostinţe solide despre Arhitectura de informaţii, soluţii şi tehnică;
- Cunostinte despre data warehousing, Rational / UML, BI, ETL, securitatea datelor şi integrare;
- Cunostinţe despre standardele Open Systems (JMS, API, Tuxedo, JDBC, CORBA, OMG, etc);
- Cunostinţe despre standardele şi a “best practices” de Architectura IT;
- Sisteme de operare: Solaris, HP-UX, Linux, AIX, Windows NT, Windows 2000, Windows 2003,Windows 2008.
- Cunostinţe despre standarde: New Generation Operation Support Systems (NGOSS) – enhanced Telecom Operations Map (eTom), Shared Information Data(SID), Telecom Appliation Map(TAM), Telecom Neutral Architecture(TNA) si GDM
- Cunostinţe despre Enterprise Architecture Framework - TOGAF, Zachman, NGOSS;
- Cunostinţe despre standarde tehnologice cu privire la BPMS, EAI, ESB, Middleware;
Abilitati:
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Bune abilităţi de organizare, planificare şi de negociere;
- Orientare catre client si rezultat;
- Capacitate de soluţionare a problemelor;
- Cunoştinţe avansate de limba engleza.
Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.