Job expirat
- Analiza sistematica, evidentierea si ordonarea documentelor din arhiva firmei, astfel incat sa se optimizeze timpul pentru gasirea unui document necesar;
- Inregistrarea documentelor, a planurilor, proiectelor, rapoartelor, studiilor si a altor inscrisuri importante;
- Verificarea materialelor date spre arhivare;
- Inregistrarea in arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple si denumirea acestora;
- Crearea unor cataloage in care sa fie inregistrate persoanele interesate sa consulte documentele sau sa le imprumute.
- studii minim medii
- cunostinte operare PC
- experienta in lucrul cu documente, minim 1 an (grupare documente pe tipuri, ordonare cronologica/alfabetica etc, ambalare in cutii de arhivare, inventariere dosare)
- disponibilitate la deplasari in provincie (30-50 % din timpul de lucru, plecare lunea - retur vinerea cu autoturismul firmei) in vederea realizarii activitatilor de arhivare la sediul clientului
- avantaj - permis auto
- salariu in functie de experienta si calificari
- bonuri masa (pentru zilele lucrate in Bucuresti) / diurna + cazare+ transport (pentru zilele in deplasare)
- bonus de succes pentru fiecare proiect incheiat la timp
We are a friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavour to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.