Job expirat
- Asigura arhivarea documentelor conform procedurilor companiei;
- Realizeaza dispunerea si identificarea documentelor companiei in cadrul arhivei proprii;
- Intocmeste documentele de livrare marfa catre sucursalele companiei;
- Asigura pregatirea documentelor si corespondentei pentru livrarea de marfa.
- Studii medii (diploma de bacalaureat);
- Cunostinte operare PC – Excel, Word;
- Capacitate de comunicare, abilitati de organizare si control al documentelor;
Compania ofera un mediu de activitate dinamic, propice dezvoltarii profesionale.
Puteti trimite un CV si o scrisoare de intentie si la resurse.umane@relad.ro, mentionand pozitia pentru care aplicati.
RELAD este unul dintre liderii pietei romanesti de import si distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice. Astazi compania comercializeaza peste 6000 de produse catre 4000 de clienti (farmacii si spitale), situati pe intreg teritoriul Romaniei. RELAD are puncte de lucru in 16 din cele mai mari orase din tara, avand o echipa formata din peste 800 de profesionisti. Misiunea RELAD este sa contribuie permanent la imbunatatirea sistemului de sanatate national, printr-o inalta calitate (certificata cu standardul ISO 9001:2000) a distributiei si comercializarii produselor farmaceutice, in beneficiul pacientilor, al partenerilor si al sau, in egala masura.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista, dinamica si unita, sa iti construiesti o cariera intr-un domeniu de perspectiva, intr-o companie care iti ofera sansa de a te dezvolta profesional si personal, incearca-ti sansa! Te asteptam in echipa RELAD! Succes!