Job expirat
- Asigura arhivarea documentelor conform procedurilor companiei;
- Realizeaza dispunerea si identificarea documentelor companiei in cadrul arhivei proprii;
- Intocmeste documentele de livrare marfa catre sucursalele companiei;
- Asigura pregatirea documentelor si a corespondentei pentru livrarea de marfa.
Postul este locat in cadrul depozitului RELAD Chiajna.
- Studii medii;
- Bune cunostinte de operare PC – Excel, Word;
- Bune abilitati de organizare si control al documentelor;
- Experienta anterioara in specificul postului reprezinta un avantaj.
RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala, RELAD are peste 700 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 17 subsidiare si puncte de lucru deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.