Job expirat
Activitati suport pentru avocati.
Gestionarea documentelor fizic, electronic si arhivarea acestora.
Operare Ms Office (Excel, Power Point, Word, Outlook).
Redactare documente: imputerniciri, adrese, instiintari, notificari.
Elaborare de prezentari si oferte in limbile romana/engleza.
Implicare activa in eficientizarea activitatilor.
Intocmirea de situatii/baze de date cu specificul activitatii desfasurate.
Facturare, relationare cu clientii pentru transmiterea facturilor.
Persoana agreabila si sociabila, cu capacitati bune de comunicare.
Cunostinte avansate operare Ms Office.
Nivel avansat limba engleza, scris si vorbit.
Cunoasterea unei a doua limbi straine (franceza, germana) reprezinta un plus.
Eficienta in planificarea timpului, organizarea si ierarhizarea sarcinilor, respectarea termenelor limita.
Adaptabilitate, dinamism si abilitati de invatare rapida.
Atitudine proactiva si responsabila, spirit de echipa.
Corectitudine si seriozitate, punctualitate.
Atentie distributiva multi-tasking, orientare atat in detaliu cat si global
Mitel & Asociatii este o societate de avocatura cu o reputatie solida, care dispune de o experienta deosebita in acordarea de consultanta juridica si reprezentare, la cel mai ridicat nivel de profesionalism.