Asistent administrativ

S.C. T&C Document Expert S.R.L.

22-02-2013 | EXPIRA LA 24-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asista directorul in probleme de comunicare, documentare, organizare si coordonare interna;
- Primeste, expediaza si distribuie corespondenta la nivelul firmei, gestionanad prompt si eficient fluxul informational in timp util pentru beneficiari;
- Urmareste indeaproape iesirea, intrarea si miscarea dosarelor aflate in lucru, cunoascand cu exactitate situatia acestora si comunicand directorului orice dificultate/urgenta aparuta pe parcurs;
- Tine evidenta stricta a dosarelor rezolvate si a celor in curs de rezolvare si raspunde de ele pana la finalizarea si transmiterea lor catre clientii solicitanti;
- Redacteaza, formateaza si organizeaza arhivarea documentelor (fizica si electronica);
- Monitorizeaza efectuarea platilor serviciilor oferite de firma, de catre clientii deserviti, si comunica directorului, periodic, situatia acestora;
- Realizeaza activitati de simpla contabilitate primara (facturare, contracte, cheltuieli);
- Intocmeste si actualizeaza baza de date necesara desfasurarii optime a activitatii firmei;
- Primeste persoanele romane sau straine – reprezentanti ai unor institutii publice, colaboratori, firme – care vin in contact cu directorul sau alti salariati ai firmei, in interes de serviciu.


CERINTE

- Studii superioare finalizate la o universitate de stat, de preferinta facultate de economie/management;
- Limba engleza la nivel avansat (scris/vorbit), cunoasterea si a limbii italiene la nivel avansat constitue un avantaj;
- Cel putin 2 ani experienta in pozitie similara;
- Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Internet, Outlook);
- Optima capacitate de invatare;
- Gestionarea si autoorganizarea eficienta a timpului, sarcinilor si situatiilor neprevazute la locul de munca;
- Precizie, promptitudine si eficienta in situatie de stres;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Excelente capacitati adaptative, de comunicare eficienta si diplomata;
- Optime capacitati de analiza, selectie si ordonare a prioritatilor, cu extrema atentie la detalii;
- Persoana proactiva, flexibila, eficienta, orientata spre performanta si dezvoltare;
- Capacitate si eficienta in rezolvarea creativa si prompta a problemelor.


BENEFICII OFERITE

- Integrare intr-un mediu dinamic al unei firme tinere cu o activitate internationala in plina extindere;
- Posibilitati de dezvoltare a carierei in functie de aptitudini si interese;
- Mediu proactiv, respectuos, cu clientela si activitate selecta;
- Salariu atractiv, cu posibilitati de marire, in functie de competentele si implicarea angajatului.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o echipa bine inchegata de profesionisti in domeniul lingvistic şi juridic. Serviciile noastre sunt destinate romanilor de pretutindeni care necesita reprezentanta la diverse autoritati, instante si institutii din orice colt al Romaniei in scopul obtinerii si pregatirii diferitor documente si acte. Apeland la noi, se poate obtine un set de documente perfect utilizabile in strainatate, traduse cu acuratete in limba tarii de destinaţie, legalizate conform cerintelor dreptului international si acceptate garantat de autoritatile statului pentru care au fost pregatite.