Job expirat
- contabilitate primara (inclusiv facturare)
- administrare personal
- pregatirea documentatiilor de eligibilitate aferente licitatiilor publice
- pastrarea relatiei cu clientii, expedierea marfii (prin curier), urmarirea livrarilor
- identificarea furnizorilor pentru produsele necesare biroului si discutarea contractelor
- prospectarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerilor (site-ul SEAP, etc)
- managementul documentelor
- organizarea intalnirilor si managementul agendei Directorului general
- traducerea diferitelor documente de prezentare si de participare la licitatii
- coordonarea activitatii administrative
- Absolvent/a de studii superioare (ASE cu specializare in economie /contabilitate reprezinta un avantaj)
- Experienta in contabilitate primara
- Experienta in redactarea documentatiilor de eligibilitate aferente licitatiilor publice
- Absolvirea unui curs de inspector resurse umane si experienta in administrarea de personal reprezinta un avantaj
- Cunoastere foarte buna a limbii engleze
- Persoana serioasa, proactiva, organizata, comunicativa, ferma, orientata pe gasirea de solutii, cu dorinta de a munci
Descrierea companiei: grup de companii cu capital integral romanesc, activand ca integrator de sistem, contractor turnkey si distribuitor de componente si echipamente electronice.
Pozitia de Asistent comercial –administrativ prezinta reale oportunitati profesionale in cadrul grupului.