10-06-2014 | EXPIRA LA 10-07-2014
Job expirat
asigurarea condiţiilor optime pentru realizarea de către director a unor contacte eficiente cu persoanele din exteriorul firmei, urmarirea lor, asigurarea unei bune circulaţii a documentelor şi informaţiilor la nivelul firmei, gestionare baze de date,date de clienti, introducere clienti in baza de date
Atribuţiile principale şi sarcinile specifice:
-efectuează activităţi administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al directorului;
-primirea, ţinerea evidenţei şi repartizarea corespondenţei în cadrul firmei;-efectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactareaunor materiale de corespondenţă, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
-asigurarea legăturilor telefonice exteriorul organizaţiei.-furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul organizaţiei;-păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;
-înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizareaacestora la compartimentele firmei;
-tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora;
-identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare;
-participarea la şedinţele generale ale firmei şi departamentului şi asigurarea protocolului;
-la cerere execută orice altă sarcină care are legătură directă cu obiectivul postului ocupat.
-ordinea si curatenia in interiorul firmei
Atribuţii privind respectarea normelor de sănătate şi securitate în muncă, de prevenire şi stingerea incendiilor
Studii economice
Cunostinte practice pachet Office - atestat
Experienta pe un post similar- minim 2-3 ani
LIMBA ENGLEZA- NIVEL AVANSAT
Salariu: 1600 RON NET- In perioada de proba; 1800 RON NET dupa perioada de proba
Decontare transport
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!