Job expirat
Recrutam 1 Asistent back-office cu limba franceza pentru clientul nostru, companie franceza specializata in domeniul asigurarilor.
Responsabilități
- Emite oferte de asigurare;
- Emite deconturi de plata pentru clienti;
- Emite oferte RCA/CASCO comparative pentru clientii noi;
- Emite politele de asigurare la solicitarea clientului;
- Urmareste politele ce urmeaza sa expire, informeaza clientii si emite oferte comparative;
- Urmareste ratele scadente, informeaza clientii si transmite deconturile de plata;
- Ofera suport clientilor pentru deschiderea dosarelor de dauna;
- Dezvolta portofoliul de clienti;
- Ofera suport colegilor;
Profil candidat
- Persoana serioasa, responsabila, cu atentie la detalii si spirit de initiativa;
- Meticulozitate, ambitie, perseverenta, spirit comercial cu bune aptitudini de negociere, o buna capacitate de comunicare;
- Gandire flexibila, capacitatea de a lucra in echipa;
- Rezistenta la stres;
- Flexibilitate.
Cunoștințe si experiența
- Studii universitare finalizate (studiile economice reprezintă un plus) ;
- Cunostinte in domeniul asigurarilor (reprezinta un avantaj);
- Experieneta in vanzari/asigurari (reprezinta un avantaj);
- Cunostinte de lucru in EXCEL / WORD;
- Limba franceza - nivel avansat;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Salariu fix competitiv;
- Alte compensații si beneficii, bazate pe performanta;
- Plan de cariera si oportunități de creștere clar definite;
- Stabilitate, seriozitate si respect.
Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali.
La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.
Nu uita:
Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.