Job expirat
-Preluarea comenzilor de la clienti, transmiterea comenzilor catre depozit
-Transmiterea de comenzi la furnizori,primirea comenzilor,livrarea catre clientul final.
-Intocmeste facturi si documente si inregistreaza datele in sistemele informatice ale firmei
-Urmareste incasarea facturilor si tine legatura cu clientii pentru incasarea la timp .
-Contabilitate primara,facturi de achizitie,niruri.
-Planifica si urmareste comenzile de transport si de livrare in timp util pentru buna desfasurare a procesului de livrare si aprovizionare
-Monitorizeaza si verifica stocurile produselor
-Verifica ,transmite si confirma documentele pentru import
- Intocmeste si transmite rapoarte zilnice , saptamanale si lunare .
- Bun cunoscator al programelor de gestiune complexe , cunoasterea programului SAP reprezinta un avantaj.
- Experienta pe un post similar cel putin 1 an .
- Cunostinte de contabilitate primara si lucrul cu documentele
- Intocmire rapida a documentelor (prelucrare cifre si cuvinte)
- Limba engleza nivel avansat scris /vorbit obligatoriu .
- Punctualitate si corectitudine
- Aptitudine generala de invatare
- Rezistenta la stres
-Mediu de lucru placut
- Excelente oportunitati de dezvoltare personala.
- Nivel salarial in functie de experienta
Comert intern si international cu produse alimentare congelate.