Job expirat
Responsabilitatile primare vor fi legate de in prima faza de procesarea comenzilor si facturarea acestora in ERP NAVISION pentru care formarea se va realiza la locul de munca.
Urmare a deprinderii proceselor necesare candidatul selectat va prelua o parte din portofoliul existent si va participa la dezvoltarea retelei de clienti.
Program: Luni-Vineri 08h00-18h00 (2 ore pauza de masa)
Zona: Republica / Platforma Faur / Cartier 23 August
ATRIBUTII PRIMARE:
- Procesare Comenzi in sistemul de gestiune (Navision) ;
- Transmitere confirmari de comanda catre clienti ;
- Factuare in momentul expedierii comenzilor ;
- Inregistrarea comenzior de transport pentru expedierile prin curier ;
- Intocmirea si verificarea documentelor necesare realizarii formalitatilor vamale ;
- Intocmirea de rapoarte diverse la solicitarea superiorului ierarhic;
- Verificarea conformitatii documentelor;
- Pregatirea si arhivarea electronica a documentelor si dosarelor intocmite;
- Relatia cu clientii departamentului Export;
- Participarea la intretinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.
- Minim studii medii;
- Cunostinte limba engleza nivel minim mediu;
- Cunostinte limba franceza / germana prezinta avantaj
- Cunostinte de operare PC (Pachet Office: Excel, Outlook)
- Capacitate de auto-organizare si punctualitate;
- Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate in relationarea cu ceilalti;
- Dorinta de invatare si perfectionare continua ;
- Gandire analitica, rapiditate in rezolvarea problemelor;
- Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;
Salariu atractiv negociabil
Posibilitati de avansare pe pozitia de Key Account
Creata in 1995 compania Plexirom, este o societate franceza instalata la Bucuresti, Romania care s-a impus ca lider european in produse acrilice.