Job expirat
• Gestioneaza contabilitatea primara si registrul de casa;
• Asigura suportul operational - administrativ pentru managementul companiei;
• Pregateste rapoarte, analize, statistici, legate de domeniul de activitate;
• Propune imbunatatiri ale fluxurilor de lucru, activitatilor, campaniilor de promovare, etc. legate de activitatea desfasurata;
• Pregateste documentatia necesara in fluxurile de activitati ale firmei (contabilitate, juridic, comercial, etc) si pastreaza evidenta documentelor din cadrul firmei;
• Asigura atunci cand este nevoie comunicarea intre clienti, furnizori sau parteneri si superiorul direct si gestioneaza eficient apelurile telefonice, corespondentele primite sau orice documente care au legatura cu activitatea desfasurata.
• Minim diploma absolvire liceu Economic (diploma absolvire AS profil economic – reprezinta un avantaj) ;
• Cunostinte de operare a calculatorului (Excel / Word in special);
• Persoana serioasa, atenta, organizata;
• Competente necesare: atentia la detalii, bun management al timpului, inclinatie catre lucrul cu cifrele;
• Abilitati de comunicare;
• Adaptabilitate / Flexibilitate;
• Dorinta de autodezvoltare / acumulare de noi informatii.
• Oferta salariala avantajoasa;
• Echipa tanara si dinamica;
• Program de lucru flexibil care permite continuare studiilor;
• Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala alaturi de o companie antreprenoriala in plina dezvoltare.
Human Touch Consulting Group - HTCG