Job expirat
- Acordarea de suport pentru departamentul achizitii ;
-Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii/ clientii alocati;
-Urmarirea derularii contractelor (comenzi, livrari, plati).
- Cunoasterea limbii engleza la nivel avansat;
- Cunostinte operare calculator, Microsoft Office, e-mail.;
-Spirit organizatoric dezvoltat ;
-Capacitate buna de invatare si asimilare a noilor informatii;
-Capacitatea de a performa intr-un mediu comercial dinamic;
-Capacitate de lucru in echipa ;
-Abilitati de comunicare si negociere .
- Sesiuni de training complexe;
- Oportunitati de dezvoltare ;
- Pachet salarial motivant, bonusuri lunare in functie de performanta.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.