31-07-2008 | EXPIRA LA 06-08-2008
Job expirat
Societate comerciala cu pozitie majora pe piata gazelor din Romania, clientul nostru inregistreaza peste 30 de ani de experienta in domeniul distributiei si comercializarii gazelor naturale.
Cu o structura a actionariatului mixta, romano-franceza, societatea are sanse considerabile sa accelereze procesul de dezvoltare si modernizare, astfel incat sa devina in scurt timp o societate competitiva de nivel european.
Responsabilitati:
- Inregistreaza, sorteaza si distribuie corespondenta;
- Gestioneaza in mod detaliat agenda Directorului;
-Opereaza in sistemul informatic SAP (introducere pontaje, evidenta concedii, receptie facturi);
- Preia si filtreaza apelurile telefonice;
- Redacteaza documente si prezentari;PV de reuniuni
- Programeaza intalniri si conferinte.
- Colaboreaza cu celelalte departamente ale companiei
-Ofera suport informational pentru Directorul Comercial
Studii superioare;
- Cunoasterea lb. Engleza, lb. Franceza reprezinta avantaj
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
- Experienta pe o pozitie similara;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Capacitati de organizare si planificare;
- Asumarea raspunderii, respectarea deadline-urilor;
- Rigurozitate, proactivitate, seriozitate.
mediu de lucru profesionist
pachet salarial atractiv
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.