Job expirat
Desfasoara activitati de receptie/secretariat/asistenta a Directorului General
- Tine agenda intalnirilor cu clientii pentru Directorul General
- Redacteaza rapoarte/prezentari pentru Directorul General
- Asigura protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- Gestioneaza activitatea de registratura in condiţii de deplină siguranţă şi optimizare a fluxului de circulaţie a documentelor, cu completarea corespunzatoare a evidentelor zilnice de intrari / iesiri documente
- Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si directionarea lor in mod prompt si corect catre destinatar
- Asigura primirea si livrarea corespondentei de serviciu, conform solicitarilor interne ale angajatilor Societatii si procedurilor interne de lucru
Studii superioare absolvite
- experienta de 1 an în activitate de secretariat sau logistic/administrativ
- limba engleza – mini un nivel mediu
Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.