Job expirat
RESPONSABILITATI POST
•Responsabil relatii cu banca. Administrare conturi curente , pregatire, depunere si ridicare documente de plata.
•Responsabil gestiune operatiuni , documente contabile, deconturi si registru casa.
•Elaborarea statelor de salarii, a raportarilor social-fiscale aferente cu suport firma externa de contabilitate.
•Intocmire acte si documente aferente angajarii, gestionarii **si inchiderii contractelor de munca, respectiv efectuarea raportarilor in Reges, cu suport firma externa de contabilitate dupa necesitati
•Intocmire documentatie necesara platilor salariale catre angajati si contributii catre stat
** documente , adeverinte , cereri , solicitari , registre prezenta, declaratii aferente bunei functionari a gestiunii HR
•Arhivare documente administrative, achizitii, documente legale societate
•Gestionare registre corespondenta in/out
•Suport in derularea si contractarea furnizarilor externi de servicii, bunuri si utilitati care servesc bunei functionari a activitatilor si a structurii.
•Pregatirea si executarea primei note contabile
•Realizare cu suport extern de specialitate a inregistrarilor contabile
•Administrarea cu suport extern de specialitate a registrelor contabile obligatorii care tin de TVA, casa, Inventar, plan amortizare…etc
•Realizarea cu suport extern de specialitate a documentatiei necesare raporturilor complesive ale societatii fata de autoritatea fiscala. Depunere documente si declaratii cu supervizare birou de contabilitate extern.
•Mentinere raporturi cu autoritatile financiare
•Pregateste rapoarte finaciare de suport cu privire la situatia /balanta conturilor curente, la situatia /balanta casei, la situatia /balanta progresului proiectelor
•Participa in acest sens la intalnirile de pregatire a constructiei bugetelor aferente propunerilor noi de proiecte
•Ofera suport in realizarea si finalizarea budgetelor de proiecte pe suport de bugete predefinite.
RELATII DE COLABORARE SI SUBORDONARE
•Colaboreaza cu firma externa de specialitate
•Raspunde pentru toate sarcinile specifice cu caracter financiar – in cazul societatii cu raspundere limitata Trezorierului delegat de CdA.
•Raspunde organizational presedintelui societatii
•Colaboreaza cu responsabilii de departamente si coodonatorii de proiecte
•Atributiile mentionate mai sus vor tine seama de existenta a doua entitati : societate cu raspundere limitata si organizatie non guvernamentala.
•Absolvent studii superioare economice
•Experienta de lucru in departamente financiar-administrative , minim 3 ani
•Experienta specifica in domeniul financiar, in proiecte cu finantare europeana, minim 2 ani.
•Cunoastere limba italiana; limba engleza reprezinta un avantaj.
•Programul de lucru aferent postului de lucru prezentat solicita disponibilitate si pentru orar flexibil , cu precadere in perioadele in care prezentarea sau derularea proiectelor au termeni de finalizare si raportare clar determinate.
AMBER Business Consulting Romania reprezintă mai presus de toate o echipă de profesioniști care polarizează experiențe valoroase acumulate în domenii de activitate precum: dezvoltarea resurselor umane și dezvoltarea organizațională, îmbunătățirea sistemelor VET, stimularea antreprenoriatului, precum și oferirea de asistența tehnică pentru clienții publici și privați pentru elaborarea, managementul și implementarea proiectelor europene în România și Italia.