Job expirat
• FRONTDESK:
- preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- inregistrarea si repartizarea corespondentei primite prin posta, fax, email (scrisori, colete, cereri de oferte, notificari, etc).
• MARKETING:
- organizarea diverselor evenimente de marketing: expozitii, seminarii, intalniri
- implementarea si supravegherea respectarii standardelor de comunicare interna si externa ale grupului
- comunicarea interna si externa a companiei : E-DIRECT ONLINE-SHOP, site si newslettere
• SECRETARIAT:
- suportul MD si al altor directori de divizie (realizarea de prezentari, analize etc)
- suport pentru organizarea deplasarilor externe ale angajatilor companiei
- asigura stocul minim de rechizite si consumabile, comandarea bonurilor de masa
- traducerea in limba romana a brosurilor sau materialelor
• FINANCIAR
- realizarea pontajului lunar si transmiterea catre firma de contabilitate in vederea calculului salarial;
- transmiterea notificarilor clientilor avizati pentru creante neincasate la timp;
- actualizarea bazei de date;
- urmarirea planificarii anuale a concediilor de odihna;
• LOGISTICA
- completarea certificatului de garantie ce insoteste factura clientului;
- mentinerea legaturii cu firme de curierat pentru a asigura livrarea corecta si la timp a coletelor/plicurilor catre clienti
- Studii universitare de marketing, limbi straine – reprezinta un avantaj
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara de 1-2 ani
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- Cunoasterea pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Abilitati de relationare si lucru in echipa
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.