ASISTENT GESTIONAR - MAGAZIONER

Concepta Ideal Solutions

06-03-2017 | EXPIRA LA 05-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, o companie cu renume si vechime de peste 10 ani in Romania - importator si distribuitor de produse si echipamente in domeniul HoReCa / Food & Beverage, cautam un coleg care sa se alature echipei de Logistica si Distributie.



Responsabilitati:

- Introducerea, verificarea, procesarea si asigurarea corectitudinii comenzilor;

- Gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente – fise de magazie, facturi, comenzi, etichete, AWB-uri;

- Predarea pachetelor pregatite curieratului rapid sau transportatorului si arhivarea AWB-urile (scrisoare de trimitere);

- Verificarea stocului fizic versus stocul scriptic;

- Operarea pe stoc, in gestiune si efectuarea inventarului periodic;

- Comunicare eficienta interdepartamentala;

- Mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare departamentelor comercial, administrativ si financiar – contabil;


CERINTE

Cerinte:

- Facultatea nu este obligatorie, dar sunt obligatorii cei 7 ani de acasa;

- Cunostinte PC medii (Outlook , Excel , Word);

- Acuratete stricta in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;

- Atentie la detalii, meticulozitate, viteza de operare;

- Persoana responsabila, organizata si orientata spre rezultate;


BENEFICII OFERITE

Se ofera:

- oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și dinamică;

- salariu fix in conformitate cu experienta si responsabilitatile postului;

- tichete de masa;

- asigurare transport sau decont;

- orar: L-V::00;


DESCRIEREA FIRMEI

Pentru eficientizarea procesului de recrutare, va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa noastra de email: roconcepta@gmail.com. Va multumim!