Job expirat
Pentru clientul nostru, o institutie financiara non-bancara, recrutam Asistent Manager – Bucuresti.
Responsabilitati:
- Preluarea corespondentei transmisa prin posta, electronic sau fax;
- Distribuirea corespondentei personalului caruia i-a fost repartizata;
- Expedierea corespondentei produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
- Redactarea scrisorilor sau raspunsurilor la scrisori, la indicatia directorului general;
- Urmarirea asigurarii transportului de la aeroporturi a colaboratorilor – persoane straine, precum si cazarea lor;
- Asigurarea activitatilor de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Tehnoredactarea materialelor produse de serviciile functionale;
- Asigurarea stocului de produse de protocol, igiena, birotica etc;
- Absolvent studii superioare sau in curs;
- Minimum 2 ani experienta intr-un rol similar;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Capacitate analitica si atentie la detalii;
- Experienta pe un post similar intr-un IFN sau institutie bancara, reprezinta avantaj.
HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.