Job expirat
Descrierea jobului
Planificarea agendei de lucru a managerului;
Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
Organizarea deplasarilor;
Traducerea si redactarea de documente;
Organizare documente contabilitate primara
Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient
Responsabilităţi
- managementul documentelor companiei
(sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere)
- gestionarea fluxului informaţional
- administrarea apelurilor de intrare în companie
- coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat
- activitati de protocol
- coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (rezervari, bilete, etc)
- managementul şi evidenţa obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul întregii companii
- coordonarea activităţii de PSI si protecţia muncii la nivelul întregii companii
- coordonarea activităţii de evidenţă a personalului (condica de prezenţă, foile collective de prezenţă, ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu, evidenţa globală a programărilor de concedii în conformitate cu politica firmei, urmăreşte ca fiecare dosar de personal să fie complet şi correct întocmit)
- Acorda suport administrativ diferitelor departamente, intocmeste diferite rapoarte, situatii la cerere
Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
Experienta de minim 1 an pe un post similar(constituie un avantaj)
Studii superioare absolvite dupa anul 2012 (inclusiv master)
Cunostinte excelente de limba engleza;
Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office (Word,excell outlook);
Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta
Capacitate de organizare pe prioritati;
Punctualitate
- un mediu de lucru modern şi dinamic
- condiţii foarte bune de lucru
- salariu motivant
Societate de consultanta