Job expirat
1. Planifica activitatile de resurse umane
2. Recruteaza, intervieveaza si selecteaza angajati pentru posturile vacante
3. Asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei
4. Tine evidenta documentatiei necesare activitatilor departamentului privind salarizarea, asigurarile sociale
5. Intermediaza raporturile dintre angajati si conducerea firmei
6. Efectueaza evaluarea periodica a angajatilor la intervale de timp stabilite de comun acord cu conducerea organizatiei
7. Urmareste si se asigura de respectarea legislatiei muncii informand conducerea cu privire la noile reglementari
8. Comunicarea cu diversi colaboratori sau parteneri externi
9. Intocmirea raspunsurilor solicitate de catre organele competente
10. Gestionarea relatiei cu furnizorii companiei
11. Managementul documentelor – pregatirea diferitelor documente ( contracte, acte aditionale, adrese, etc.)
12. Alte task-uri primite de la superiorii ierarhici
Candidatul ideal
• Abilitati de organizare (gestionare, arhivare), planificare, coordonare
• Aptitudini de comunicare orala si scrisa si de a lucra cu documente
• Experienta in domeniul resurselor umane-selectie si recrutare
BENEFICII:
-salariu atractiv
-mediu de lucru stabil
-posibilitati de devoltare profesionala
CreditAmanet este una dintre cele mai dezvoltate case de Amanet si Schimb valutar din Romania si are in componenta sa o retea de 21 de agentii atat in Bucuresti cat si in restul tarii, fiind intr-o continua expansiune. CreditAmanet ofera ca servicii operatiuni de creditare tip amanet, precum si operatiuni de schimb valutar.