Job expirat
Principalele tale responsabilitati vor fi :
- gestionarea relatiei cu clientii;
- rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor;
- realizarea postarilor pe platformele de socializare (Facebook, Instagram )
- implicarea in organizarea diverselor evenimente, la nivel de companiei;
- redactarea diverselor articole si postarea acestora pe platformele social media sau pagina web a companiei;
- realizarea materialelor promotionale si campaniilor de promovare a societatii.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management.
Calitatile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra:
Studii superioare finalizate constituie avantaj;
Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj;
Bune cunostinte MS Office;
Cunoasterea platformelor social media;
Experienta in pozitii similare constituie avantaj;
Excelente abilitati de comunicare;
Creativitate si implicare;
Flexibilitate si capacitate de a rezolva probleme;
Capacitatea de a respecta termene limita.
Oferta salariala atractiva, corelata cu performanta;
Mediu de lucru prietenos si suport continuu din partea echipei;
Sansa de a face parte dintr-o echipa stabila si de succes.
Comert produse farmaceutice