Asistent marketing- promovare produse cosmetice

Group QLT

21-09-2011 | EXPIRA LA 21-10-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Unul dintre cei mai importanti importatori si distribuitori de produse cosmetice, aparatura si mobilier pentru saloane de infrumusetare.

Angajatorul accepta pentru aceasta pozitie si persoane care nu au experienta in campul muncii insa, au derulat activitati de voluntariat si s-au implicat in colaborari punctuale de marketing.
Principalele activitati:
- urmarirea rapoartelor reprezentantilor de vanzari si suport oferit acestora;
- traduceri materiale promotionale;
- activitati de participare la seminarii dar si de organizarea a acestora;
- activitati de contactare a clientilor cheie in vederea prezentarii produselor companiei;
- gestionare diverse proiecte: site, aspect magazinele, merchandising etc;
- suport pentru activitatile conexe desfasurate in firma;
- gestionare materiale de marketing si produse pentru seminarii;
- tine locul temporar angajatilor din showroom.


CERINTE

Cerinte:

- experinta de cel putin cateva luni pe o pozitie similara (asistent vanzare/marketing) sau activitati de voluntariat, practica in domeniu;
- studii superioare finalizate, preferabil specializare marketing/comunicare;
- cunostinte de limba engleza- nivel avansat- obligatoriu;
- cunostinte de utilizare PC, pachet office;
- excelente abilitati de prezentare, comunicare in scris si verbal;
- flexibilitate si adaptabilitate;
- disponibilitate la deplasari in tara la diverse evenimente.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial discutabil in functie de experienta.


DESCRIEREA FIRMEI

MISIUNEA QLT ™

Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

Alegand colaborarea cu QLT ™, veti obtine: PROFESIONALISM, CALITATE & INOVATIE.

Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrati.