Job expirat
- Supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si raspunde in timp util acestora;
- Efectueaza activitati de recrutare, selectie si plasare de forta de munca in strainatate;
- Elaborareaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de catre management;
- Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune;
- Pregatirea si arhivare diverselor documente ;
- Elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager.
- Cunostinte de limba franceza la nivel avansat - obligatoriu;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat - obligatoriu;
- Experienta in administrare de personal, salariazare si recrutare - avantaj;
- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (excel, word, power point etc) - nivel avansat;
- Bune abilitati de comunicare scrisa si verbal;
- Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor responsabilitati;
- Abilitate de lucru independent dar si in echipa.
Companie de recrutare